Welke winterjas?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MamavanMJ, 1 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke jas vinden jullie het mooist staan?

1. Jas 1 (Grijs)

2. Jas 2 (Blauw)

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. MamavanMJ

MamavanMJ Niet meer actief

Ik ben al dagen en al uren aan het zoeken naar een perfecte winterjas voor mijn ventje

Hij zit nu net in maat 74 dus wil voor maat 80 gaan. Alleen vinden we bijna niks samen leuk of mooi. We worden het maar niet eens... Nu vinden we deze twee jassen wel heel gaaf. Ik vind die blauwe het mooist mijn vriend de grijze!

Wat vinden jullie van deze 2 jasjes? Welke staat het leukst? De grijze is van V&D en is 18 euro en de blauwe met kraag is van lief en is 60 euro.

Let niet op zijn hoofd hij was heel boos haha.

2. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.057
    113
    Allebei ;)
    Ik vind 2 jasjes wel handig

3. MamaBibi

MamaBibi Actief lid

18 apr 2011
    300
    0
    16
    Werk als begeleider met jongeren met LVG en ernsti
    Overijssel
    Ik vond de grijze meteen het leukst/stoerst! En toen ik de prijs las helemaal :D Ik koop zelf liever 2 jasjes van €20,- dan 1 jas van €60,-. Als hij dan een x spuugt/knoeit etc. dan heb je nog een reserve :D

4. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.740
    1.061
    113
    Ik zeg beide of de grijze. Maar dat is puur op prijs..

5. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.164
    3.044
    113
    Nederland
    die van de v&d:)

6. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

De grijze!

7. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ik vind de grijze ook leuker, buiten de prijs om. Twee jassen is inderdaad handig voor als er één vies is. Die blauwe lijkt mij wel warmer klopt dat denk je? Dan zijn 2 jassen ook handig

8. p1982

p1982 Niet meer actief

De grijze

9. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    De blauwe!

10. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Ik vind de blauwe leuk, maar ik zou er geen 60 euro voor betalen. Ze groeien er zo uit.

Ik zou alleen voor 80/86 gaan als ze die hebben.
    Voordat de winter komt, duurd nog even en ik denk dat hij in januarie 80 misschien niet meer past.

Tenminste die van mij is gister 1 geworden en koop ik al 86 voor.

11. Taliada

Taliada Actief lid

29 mei 2012
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zeker de grijze, ga zelf denk ik ook maar even kijken.

12. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ik vind de blauwe veel leuker dan de grijze.
    En ik zou ook voor 80 gaan en geen 86, dat is hem echt veel te groot als hij nu net in 74 zit. Mijn zoontje heeft een 86 en die zit in maat 80/86. Ik vind een veel te grote jas geen gezicht.

13. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    De blauwe! Wel duurder maar ook véééél mooier :p
    Ik zou ook gewoon voor 80 gaan, 86 is toch véél te groot.. je kunt altijd in de sale nog een jasje erbij kopen als deze te klein wordt....

14. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

De blauwe!

15. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.819
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik heb de blauwe gestemd, maar had het prijsverschil nog niet gelezen. Nu twijfel dus : De blauwe sluit volgens mij als het heel koud is, wel veel beter af bij het hoofdje/oortjes. Dus dat scheelt enorm.
    Ik zou bijna zeggen : Beiden.... De grijze voor eerst (beetje tussenjas) en de blauwe voor als het écht heel koud is. Die zou ik dus ook net wat groter kopen.

Zelf vind ik 60 euro overigens ook best wat geld. Mijn bedrag zit meer rond de 30 euro :p .

16. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik vind de blauwe leuk maar zeker geen 60 euro (pfoe) waard. De grijze is dan leuk genoeg.

En 80 is echt groot genoeg, zeker als hij nu pas in 74 zit. Sowieso gaan ze vanaf nu wat langzamer groeien. Mijn oudste heeft een jaar in maatje 80 gezeten.

17. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

De blauwe! Ik vind de grijze ook erg mooi en met een kleurige sjaal of muts staar ie vast nog gaver maar ik vind 18 euro voor een winterjas wat goedkoop. Ik ben bang dat deze dan niet echt heel warm is van de winter. Buiten dat is deze ook niet waterdicht. Ik zou voor de had van lief gaan met bijbehorende sjaal en muts. Past hij hem volgend haar niet meer kun je hem altijd op mp verkopen en krijg je er vast nog een leuk prijsje voor! Dan is ie uiteindelijk ook niet duur meer.

18. seentjuh

seentjuh Fanatiek lid

12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb gestemd op de blauwe, maar het ligt er maar net aan wat je uit wil geven natuurlijk. Ik heb 2 'goedkopere' jassen gekocht (25 en 30 euro) Ik vind het wel erg handig om 2 jasjes te hebben.

19. Onje

Onje Niet meer actief

Ik vind de blauwe erg leuk!! Lijkt mij ook warmer en meer waterdicht.
    Die grijze staat op dr site als zijnde vest.

Ik zoek zelf ook zoiets als die blauwe alleen dan in het groen met bontkraag!

20. LailiejLoe

LailiejLoe Niet meer actief

Zoiets heb ik wel gezien maar waar... Als ik het weer tegen kom hoor je het wel!

Deel Deze Pagina