Welke winterjas?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MamavanMJ, 1 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke jas vinden jullie het mooist staan?

1. Jas 1 (Grijs)

2. Jas 2 (Blauw)

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    de grijze :)

2. Onje

Onje Niet meer actief

Heeeel graag :D

3. misa

misa Niet meer actief

Allebei erg gaaf! Maar die grijze hou ik ook wel van! En helemaal gezien de prijs. :)

4. Superjollie

Superjollie Fanatiek lid

13 feb 2011
    1.821
    72
    48
    Groningen
    Die grijze is leuk.
    Ik houd zelf niet zo van bontkraagjes dus de blauwe valt voor mij af.

5. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    De blauwe!

6. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    De blauwe!

7. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

Vind ze allebei erg leuk,maar heb voor grijs gekozen,die heeft iets schattigs.

Voor mijn dochtertje van 8 maanden heb ik 2 winterjassen in maat 86.
    Maar ze zit al een maandje in maat 80/86 en was 2 weken geleden al ruim 77 cm en ze groeit 2,5 cm per maand dus hoop dat ik het met maat 86 red(1 van die jassen zit al bijna precies pas)ze groeit net als haar broers de keet uit :(

Suc6 met kiezen meid.

8. sue85

sue85 Lid

13 feb 2012
    65
    0
    0
    Leeuwarden
    Grijs is leuker. Maar de blauwe ziet er meer warmer/waterdicht/vuilafstotend/windafstotend uit. Blauw is wat praktischer?

9. Kevertje83

Kevertje83 Actief lid

6 apr 2011
    106
    0
    0
    NULL
    NULL
    Grijs! Maar ik moet eerlijk zijn, heb zelf ook twee winterjassen voor mijn zoontje gekocht, beide maat 80. Eentje van 15 euro en eentje van 35 euro. Ik vind 60 euro wel vrij prijzig. Maar als ik moest kiezen dan toch de grijze en niet vanwege de prijs! :)

10. Onje

Onje Niet meer actief

Hoe valt die grijze trouwens?
    Lemmy zit ook in 74 dus ik neig ook naar 80.
    Lemmy is ook pas 8 maanden dus weet niet of hij nog een spurt gaat krijgen tussen nu en de winter!

11. Onje

Onje Niet meer actief

Bij vee winkels mag je binnen 1 maand ruilen. Daarom houd ik dus de kaartjes eraan en de bonnen apart. Ik heb vd week een jas gekocht voor L en die pas ik over een maand nog een keer, is ie flink gegroeit dan ruil ik 'm om ;)

12. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Heb de blauwe gestemd! die kleuer staat hem mooi!

13. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.737
    7.503
    113
    Vrouw
    De grijze. En prijs telt bij mij mee. Zou geen 60 euro uitgeven voor een jasje wat ze maar kort aan hebben. Ook goed op de maat letten. Hou er rekening mee dat ze in de winter vaak dikkere kleding dragen. Moet wel allemaal blijven passen. Als de 80 nu precies goed us zou ik voor een 86 gaan. Wibterjasje doe je vaak een maat groter. Dan heb je er in februari-maart ook nog plezier van. Ze kunnen in korte tijd gigantisch snel groeien. Mijn meisje zat vrij snel in 80-86.

14. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.737
    7.503
    113
    Vrouw
    Vreemde redenatie;) een goedkoper jasje is niet per definitie minder goed of warm. hangt niet af van de prijs. Ik heb hier jasjes van 9 en 20 euro en die zijn super dik en warm. Vorig jaar had ze jasjes van van 5 euro van de zeeman. Super jasje en ze had het heerlijk warm. Dit in tegenstelling tot een paar kindjes op het kdv met een dure merkjas die toch niet zo dik bleken te zijn.

15. Superjollie

Superjollie Fanatiek lid

13 feb 2011
    1.821
    72
    48
    Groningen
    Wij hadden vorig jaar een superleuk en warm winterjasje van Minymo, kostte 17,50. Mooie prijs voor een jasje, ik vind 60 euro wel veel voor een jasje dat 3/4 maanden gedragen wordt. Mijn ervaring is ook niet dat een duurder jasje warmer is.

16. MamaLinnie

MamaLinnie Bekend lid

19 dec 2009
    885
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind de blauwe het leukst, de kleur staat hem mooi en voor 18 euro had ik die andere erbij gekocht ;)

17. glimworm

glimworm Niet meer actief

Dit had ik ook vorig jaar.
    Collin zat toen nog in 74/80 en ik dacht slim te zijn om alvast een jas in maat 86 te kopen.;)
    De jas was best groot en ik denk dat hij deze winter een heel stuk beter zit. zijn gewone kledingmaat is nu 86/92

Je kan net als ik wel een grotere maat kopen, dan heb je er volgend jaar waarschijnlijk ook nog wat aan :D

ik vind trouwens de blauwe mooier!

18. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Geen jasje of anders die grijze.. en lekker dik vest zit in de wagen veel lekkerder

19. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Ik vind de grijze het mooist. En helemaal voor 18 euro! Kun je er 2 mee nemen ;)

20. MamavanMJ

MamavanMJ Niet meer actief

Mag gesloten worden. Ik heb nu voor de herfst/begin van de winter de grijze gekocht. En daarbij een hele gave muts, handschoenen en sjaal van Nijntje. Die hele set is knal rood en past dus heel erg gaaf bij het grijze

Voor de winter ga ik nog opzoek naar een andere jas, maar heb nog alle tijd!

Deel Deze Pagina