Ik ga denk ik voor deze: Grijze Converse Sneakers Star Player V-4 Mid - Jongens - Online Schoenen Bestellen Bij Omoda Schoenen - Omoda.nl Die met cars vind ik ook stom maar misschien haal ik wel zoiets voor op het kdv of zo.
momenteel een paartje van shoesme die ik in de zomer in de uitverkoop heb gekocht. Zilver,grijs,wit. Verder nog een paar timberland achtige laarsjes van scapino, dr. visser. Verder ben ik nog op zoek...
Wij hebben ook de converse alleen dan donkerblauw met paar embleempje.. Wel in de gaten houden dat ze 1 maat groter uitvallen Blauwe Converse Sneakers Star Player V-4 Mid - Jongens - Online Schoenen Bestellen Bij Omoda Schoenen - Omoda.nl deze dus
Van de dolcis (zijn van Hush puppies, leren binnen en buitenkant) Ik vond het wel handig dat er 2 ritsjes inzitten, dan krijg je zn voetje makkelijker naar binnen en ze stonden erg stoer.
Ja dat doe ik nu dus ook maar die zien er nu niet meer uit had Nike Air max. Alleen ga ik hem vaak rond 3en ophalen en dan wat leuks doen met hem en dan loopt hij in zulke versleten schoenen dat vind ik dan wat minder dus ben echt op zoek naar stevige schoenen met stevige neuzen ik zat ook al aan all stars te denken omdat die neuzen rubber zijn zal ik maar gaan proberen dan..
Kistjes zijn te koop bij de H & M. Ik heb ze ook gekocht samen met een zwart (nep) leren jasje. Zo stoer!!
Ik koop alleen nog maar develab schoenen voor mijn zoontje! Ze zijn super stoer( vind ik dan haha! ),stevig en beschadigen nauwelijks door de rubberen zool die er omheen zit! Nadeel:best prijzig zo rond de 70 a 80 euro ! Heb dit keer deze gekocht!
Ik vind het eerlijk gezegd nog een beetje vroeg voor winterschoenen. Hij zit nu in een tussenpaar; Ik wil in november ofzo pas op zoek naar echte winterschoenen. Denk dat hij dan ongeveer weer een maatje groter nodig heeft dus dat lijkt me dan een beter moment.