Voorheen deden we met een groep (van 4 volwassenen en 2 pubers) altijd 's middags een dobbelsteenspel en 's avonds surprises. (lootjes getrokken e.d.). Maar onze oudste is nu ruim 2 en ik wil het voor haar "traditioneel" gaan vieren. Dus zak met kadootjes, evt een gedichtje hier en daar en een paar leuke fratsen (bv de buurman die op het raam bonst etc). Wil eigenlijk een beetje van de surprises af. Dobbelspelletje is de lol ook wel wat af. Hebben jullie wat leuke ideeën om het voor iedereen leuk te houden i.p.v. alleen voor onze dochter? De rest van de groep weet nog niet dat wij het anders willen gaan doen dus wil met een leuk idee voor de dag komen.
ooh je bent niet vroeg hoor ik ben ook al bezig nl haha. Ik koop nu al cadeaus om de kosten te verspreiden... Ik vier het gewoon traditioneel, buurman bonst op het raam en zet de cadeaus klaar. Vorig jaar ook zo gedaan en het was een groot succes zo ging het bij ons vroeger ook en altijd spannend en mooi, heb er mooie herinneringen aan daarom doe ik het nu ook zo met mijn zoon. later deden we met dobbelstenen, loodjes trekken en gedichten. Ook altijd leuk met de hele familie
huur een huisbezoek met sint en piet dat is toch voor mij nog steeds het echte sinterklaas gevoel hoor!
annetske, gelukkig, voelde me al weer een regelmuts . mirell, dat is ook leuk ja... Alleen denk je niet dat ze daar iets te jong voor is? We willen wel bij de intocht gaan kijken... even kijken hoe ze dan reageert. Vorig jaar vond ze het leuk maar je weet nooit...