Welke wipper hebben jullie?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door erwtje, 23 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ik heb er 1 van prenatal met een dinosaurusje erop.
    Heb er achteraf spijt van dat ik niet zo'n schommelstoeltje heb gekocht voor 'm.

Hij lag daar laatst in op de kinderopvang en hij vond het heerlijk. Alleen de trilfunctie vind ie al geweldig.

Maarja, hij is nu vier maanden en denk dat ie er niet lang meer gebruik van maakt dus zonde geld om nu nog te kopen (denk ik).

Overigens is zo'n wippertje wel handig met dit mooie weer. Lekker buiten zitten en je kind in het wipstoeltje met een speelboog erop oid.

2. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Wipper van Kees, prijs kwaliteit echt super

3. fafje

fafje Niet meer actief

@erwtje ja thanks...wipper kan idd in de box...maar dan dacht ik nog eerder aan zo'n soort voedingskussen...die je dan as soort van ligzak kan gebruiken...

hmms nog ff twijfelen

4. happymama79

happymama79 Fanatiek lid

19 mrt 2010
    2.399
    0
    0
    Wij en onze zoon zijn erg blij met de Wipper, een BabyBjorn. Ik vind hem ideaal. Hij is in drie standen te stellen en de wipper beweegt als onze zoon ook licht beweegt. Hij zit er ook heel mooi in. Mijn ouders hebben een wipstoeltje gekocht bij het Kruitvat en hij zit hier al niet meer prettig in. De wipstoel van Babybjorn is te gebruiken tot 13 kg.

Onze zoon slaapt overdag weinig. Het is een nieuwsgierig ventje. De wipper kan ik overal neerzetten. Ideaal als ik moet douche.

Wij kunnen iig niet meer zonder.

5. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Aha, toch weer wijzer geworden. Wij hebben er een van prenatal, 2e hands via marktplaats gekocht.

Hij kan in verschillende standen, heeft een speelboog, en schommelt ook. Hoe "licht" hij schommelt of wipt weet ik natuurlijk nog niet, en erg inklapbaar is hij ook niet echt.

Maar hij was maar 8 euro, en zit er nog prachtig uit! Hoef je ook niet te twijfelen over of het wel het geld waard zal zijn ;)

6. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Wij hebben ook de babybjorn en hij is echt praktisch. Mijn dochtertje had/heeft refleux en ik moest hem regelmatig wassen. Hij heeft echt een groot voordeel dat je niet moet staan prutsen om de bekleding los te krijgen. Gewoon twee knoopjes los doen en je stof kan al in de wasmachine. Ik raad hem aan iedereen aan omdat hij gewoonweg zo handig is.

7. Miss Moneypenny

Miss Moneypenny Fanatiek lid

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    #27 Miss Moneypenny, 24 jun 2010
    Laatst bewerkt: 24 jun 2010
    Mijn dochter heeft de Titanium Swing (deluxe) en zat/lag er vanaf het begin goed in!!
    Als newborn zijn de gordeltjes nog veel te ruim, maar ik vond dit geen probleem. Verwachtte ook niet dat ze er uit zou springen.:D
    Geen verkleinder o.i.d gebruikt (waren die er dan??)
    Wat ik vooral erg handig vind zijn de verschillende standen van het zitje... Mooi rechtop, lounge en lig... Ook de kap is erg prettig voor buiten, die kleintjes hebben toch wel last van dat velle licht, ook al staan ze niet richting de zon.
    Wat ik ook erg leuk vind en mijn dochter vooral; is dat je de pootjes kunt draaien, van vaste stabiele stand, in schommel stoel stand.
    Als ze dan met de beentjes zwaaien kunnen ze lekker schommelen. Dit hebben ze gauw genoeg door!!!
    Mijn dochter vond de zwart/witte speeltjes al gauw niks aan en heb die nu ook vervangen met andere dingetjes (kun je met klittenband er af halen)..

Al met al een prima wipper!!

Ook nog een pluspunt is dat het stoeltje lekker "hoog" is... hoger als al die andere "simpele" wippers

EDIT:
    Dit stoeltje kan nog iets speciaals!! Je kunt het zitje draaien zodat het stoetje van links naar rechts wiegt ipv voor naar achter.
    Hier kreeg ik mijn dochter de eerste 3 maanden vaak rustig mee als ze zoveel moest huilen.
    Helaas moest ik het stoeltje wel zelf aanduwen met mijn voet.'
    Een volautomatische was op dat moment goud waard!!:D

8. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    die van de prenatal zandkleurig met een draakje erop is fijn.. voeten en rug apart te verstellen. en van koeka kun je er een badstof hoes voor kopen..

die van babybjorn kun je echt heel kort gebruiken vind ik omdat ie zo klein is..en je kunt hem niet stellen dus niet geschikt voor een heel kleintje

9. Miss Moneypenny

Miss Moneypenny Fanatiek lid

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Weet niet hoor... maar klinkt als een showmodel die rijp was voor de stort!
    Ik heb dit stoeltje voor mijn dochter en vind het echt een stevig en degelijk stoeltje!!!

10. erwtje

erwtje Actief lid

7 dec 2008
    226
    0
    0
  11. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik heb een wipstoeltje van Bambino (Kruidvat), echt prima, voor 15 euro...kan bijna helemaal plat tot bijna helemaal rechtop. Irem mocht er bijna meteen al in, maar vindt er pas vanaf dat ze 8 weken is echt wat aan. Daarvoor was het meteen huilen als ze erin zat.

12. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Zit een soort van kussentje onder de zitting, dus zit heerlijk zacht hoor :) En het spul is ideaal; goed af te nemen met een doekje!

13. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Nou, dan heb je denk ik een slechte gezien want het is een onwijs stevig ding! Echt super!! kan er mee schommelen hoe hard ik wil bij wijze van, maar het is echt heel goed materiaal.
    je hebt trouwens met de speelboog erop alleen in het wit met zwart.
    De niet-luxe versie is te verkrijgen in zwart en zilvergrijs.

14. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Wij hebben ook een doomoo. Kids kunnen er heeeerlijk in liggen, máár ik vind wél dat ie een stuk meer de kids laat zweten dan een wipstoel hoor! Wij hebben er nu een badcape op liggen, want als ik anders mn kindje eruit haal ,is heel zijn ruggetje nat.. dus dat vind ik een erg groot nadeel. Maar goed, met badcape is het probleem opgelost en ben ik nog altijd ook een doomoo-fan :).

Ze kunnen er trouwens ook heerlijk op hun zij in liggen..:)

15. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Hier zijn ze nog altijd fan van de zwart-witte knuffels :) Vind het er ook wel erg chique uitzien trouwens :). Maar idd makkelijk te vervangen indien nodig.

Verkleiner is er volgens mij niet nee. Hier zijn de gordels ook veel te groot geweest maar inderdaad; ze wippen er niet uit.
    Nu zijn ze nog aan de grote kant, maar zitten ze goed genoeg om er niet uit te kunnen vallen :).

De stoel is idd 360 graden draaibaar met een knop. erg ideaal en handig!

16. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ erwtje: keuze gemaakt, zie ik :) mooi!
    Wel een erg duur stoeltje zeg! Maar goed, als hij het waard is, prima! :D

17. erwtje

erwtje Actief lid

7 dec 2008
    226
    0
    0
    haha linda,

Dat had ik eerlijk gezegd ook niet gedacht. Maar bedenk dat ze er tot 2 jaar in kunnen, dan valt de prijs al snel mee. Dat airgedeelte is ook een enorme pré en dat vind je verder (bijna?) nergens. Dit omdat mijn zoontje ook al erg warmbloedig is, verwacht ik dat bij de tweede netzo.

Bedankt voor het meedenken iig!
    groetjes
    erwtje

18. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Goede keus! Ik vind dat air-gedeelte echt ideaal, Julie heeft er nooit een klef achterkantje in gehad.
    Veel plezier ermee!

19. erwtje

erwtje Actief lid

7 dec 2008
    226
    0
    0
    Dat gaat wel lukken.
    En bedankt voor het opperen van de bb! :D

groetjes
    erwtje

20. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    ooh dat is dan wel te doen als ze er tot 2 jaar in kunnen inderdaad!

Deel Deze Pagina