Hier de wipper van prenatal; degene die regelmatig in net iets andere versie in de folders komt. Zoals ook nu in 3 kleurtjes. Hier de donkergrijze versie. Bevalt hier prima. Dus prijs-kwaliteit technisch wat mij betref een aanrader. Lotte heeft er veel in gezeten, met veel gelach, eten en spelen. Succes met kiezen!
Ik weet niet of ze er lang in mogen liggen of niet. Heb een beetje de maxi cosi richtlijn aangehouden. We hebben onze in 2008 gekocht. Ik denk dat ie nu Chicco soft relax heet. Geen bijzonderheden, trilfunctie, bogen etc, gewoon rechttoe rechtaan. Er staat 0 tot 6 maanden maar mijn dochtertje heeft er veel langer in gezeten. Nu vindt ze het zelfs nog heerlijk om erin te zitten, maar dan begint ie gevaarlijk te kraken Verder deed ik er in de tuin als het warmer was een hydrofielluier in tegen het zweten. Want dat gaat op gegeven moment wel gebeuren. De stof is redelijk afwasbaar dus er zit waarschijnlijk wat plastic in verwerkt > zweetbaby Ik ben er echt wel tevreden over, maar heb nooit een andere geprobeerd.
Ik heb er een van fisherprice.MEt een speelboog en trilfunctie die kan ik gebruiken tot 18 kilo want kan ook als stoeljte gebruikt worden. Mijn dochter van bijna 5 zit er af en toe ook is in. Het is een heel handig ding en je kan de stof er zoo afhalen om te wassen. Heb m zelf tweedehands gekocht maar was in prima staat. En ga m bewaren voor evt 3 kind.
Ik heb die grijze van de prenatal. Bij de hoofdsteun staat een klein draakje en de stof is heeeeerlijk zacht!
die hebben wij ook. Noa vindt t heerlijk. Enige nadeel vind ik dat ie voor dat geld niet automatisch heen en weer gaat en dat er geen speelboog o.i.d. bij zit. Dat dacht ik nml in 1e instantie. Verder vind ik m super. Mooi design, ligt volgens mij lekkerder dan de meeste andere stoeltjes en het heen en weer wiegen wordt ze heerlijk rustig van