Welke WIPSTOEL is IDEAAL????

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Miepske1980, 17 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Yep. Bij alle drie kinderen gebruikt en ik ben er helemaal weg van. Je kunt hem makkelijk helemaal plat klappen om mee te nemen. De hele zitting gaat zo in de was. En ze hangen een beetje zoals in een hangmat, daar was de fysiotherapeut ook over te spreken.

2. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Maar hij is belachelijk duur en het kindje kan er pas vanaf 3 maanden in, vind dat wel erg jammer.

3. Linana

Linana Niet meer actief

Kan vanaf de geboorte ;) maar dat terzijde

Hier helemaal fan! Wij hebben een "air" variant, eigenlijk speciaal voor de zomer, maar ik heb een hele mooie hoes gekregen van een vriendin via ukje.nl
    Voor nummer 2 staat die al klaar :D

4. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Oké, dat wist ik niet. Bij die op marktplaats staat dat ze pas vanaf 3 maanden gebruikt kunnen worden. Bestaat er dan een verkleiner voor of is er een speciale versie voor pas geborene?

Fijn dat jij er zo blij mee bent.

Vind een nadeel alleen wel dat je de wipstoel niet vast kan zetten, lijkt me tijdens het eten niet zo handig als het kindje steeds zit te wippen. En na de fles ook niet. ;)

5. Crissiewissie

24 mrt 2013
    61
    0
    6
    Babybjorn wipper, ons kindje vond hem het einde, heb hem via markplaats kunnen kopen, vind hem nieuw nogal duur!!

6. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Zo'n goedkope van de Prenatal voldoet prima

7. Linana

Linana Niet meer actief

Nee, staat op de site van bb zelf. Een verkleiner is er niet voor deze stoel.
    Tijdens het eten heb ik hem wel gebruikt, maar nooit last gehad van het wippen. Over het algemeen hebben we het eten ook gewoon in de ikea stoel of stokke gedaan, dat werkt toch wat fijner, ook voor jezelf.

8. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Vreemd dan dat er op Marktplaats bij staat dat hij vanaf 3 maanden is. Maar goed, vind het hem ook tweedehands echt te duur. Ik ga voor een Chicco, weet alleen het type niet. Wel tweedehands, maar nog in goede staat en alle bekleding kan gewassen worden.

9. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    De babybjorn heb je 2e hands wel voor 40 euro.......
    Hele fijne stoel en direct na geboorte op zich te gebruiken. Redelijk ergonomisch ook dacht ik en wipt fijn. Gebruik de stoel niet voor de hapjes, dus daar geen ervaring mee.
    Vind het ook fijn dat je hem makkelijk plan inklapt en meeneemt of onder de bank schuift. Is zijn geld 2e hands zeker waard! Ook kan je kindje er wat langer in dan bij een gewone wipstoel, tot 13 of 15 kilo..... Even voor t beeld, mijn oudste van twee vind t soms ook lekker om erin te hangen :)

10. Lovely123

Lovely123 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.249
    228
    63
    Leiden
    Ik was ook op zoek naar een wipstoeltje.. Dus heb nu maar de babybjorn besteld na al die goede ervaringen!
    Thanks dames

11. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Wippertje amper gebruikt. Ik had en heb de box om handen-vrij momenten op te vangen. In t begin deed ik wel een verschoningshoes om m'n voedingskussen, lekker nestje. Hapjes kreeg hij vanaf 6 mnd vanuit de kinderstoel .

12. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Twoboys! Wat grappig! B.eau amper in de box en vaak in de wipper. Haha!

13. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    Hier ook een fan ;)
    Is zijn geld dubbel en dwars waard! Beste babyaanschaf ooit :D

14. Prinsesje2014

Prinsesje2014 Actief lid

12 dec 2013
    411
    1
    18
    Hier ook babybjorn fan!! En de hoesjes van ukje.nl

15. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Had geen wipstoel maar zo'n sit en joy zitzak. Tot een maand of zeven gebruikt denk.
    Als hij wat ouder is lekker op zn slaapkamer als zitzak met de hoes zonder gordeltje.
    Mn zoon werd in mei geboren vorig jaar, zat in de zomer vaak buiten op de tuinbank met zoon, zitzak erop, voor mij was dat ideaal.
    Maar smaken verschillen.
    Ik vond t ideaal

16. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
  17. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Ook in mijn omgeving mensen die zo enthousiast zijn over de stoel, en hier op het forum ook, alhoewel sommigen klagen over de prijs. Ik heb voor mijn dochter een goedkope gekocht, maar op een gegeven moment zakte de rugleuning steeds in ligstand... dus liever geen goedkope meer. Ook slechte ervaringen met de Ufo-stoel, ging ook snel kapot en is te groot, moet midden in de kamer blijven staan (wij wonen erg klein).

Ik heb dus de Babybjorn besteld en ben nu al mega enthousiast. Wat een geweldig stoeltje. Praktisch en ziet er zeer comfortabel uit. Hij kan helemaal plat en is daardoor makkelijk op te bergen, staat nu netjes achter de bank te wachten om voor de eerste keer gebruikt te worden. Ik heb hem voor 94 euro nieuw kunnen aanschaffen in een betrouwbare internetwinkel. Vergeleken met andere stoeltjes is dat te doen, want er zijn veel stoeltjes die nog duurder zijn zoals de Nuna Leaf... volgens mij kost de middenmoot 60-70- euro, en goedkope vanaf 20 euro... grote prijsverschillen dus. Maar aangezien ik hem veel denk te gaan gebruiken hoop ik dat hij zijn geld waard is

18. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Kan de Babybjorn Balance wipstoel eigenlijk omklappen als het kindje te hard wipt? :)
    Ik zat daarnet youtubefilmpjes te kijken van de wipstoel en sommige kindjes wipten zo hard dat het wipstoeltje iets omhoog kwam aan de achterkant. Ik was wel verbaasd dat dat ding zo goed kon wippen. :D

Ik denk dat ik hem ook ga kopen.. Het grote voordeel vind ik dat hij helemaal plat kan. We hebben al niet zo veel ruimte en dan zou ik hem naast de box kunnen zetten als hij ingeklapt is. :)
    Nu even kijken waar hij het goedkoopste is. Op dit moment bij pinkorblue 103,99 euro (incl. 5 euro nieuwsbriefkorting dan :p)

19. Linana

Linana Niet meer actief

Wij namen de BB ook vaak mee als we ergens heen gingen, kon de kleine toch lekker slapen/relaxen en hoeft dan niet steeds op schoot of in de maxi cosi te blijven liggen. Stukken fijner voor zo'n kleintje.
    En omklappen? Nee, hier in ieder geval niet :)
    Volgens mij kan dat ook simpelweg niet vanwege het enorm lange "voetstuk". Net als dat de stokke stoel niet om kan klappen, ondanks alle stunts die zoontje erop uithaalt ;)
    Is goed over nagedacht door de BB ontwerpers ;)

20. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Ja dat dacht ik ook al dat hij niet kon omklappen door het voetstuk. Mijn moeder schrok ook al van de filmpjes haha. :D

Ik heb hem net toch besteld voor 98,99 euro bij pinkorblue met kortingscode KORTING4419 :D

Deel Deze Pagina