Een goeie vriendin van me heeft samen met mij een eigen geboortekaartje ontworpen. Maar om bijv. alleen al diverse proefdrukjes te regelen, dat wil gewoon niet vlotten. Via geboortepost.nl krijg je soms gewoon totaal geen reactie op een mail of pas na een paar dagen. Vragen worden ook gewoon niet beantwoord, dus eerlijk gezegd heb ik daar helemaal geen vertrouwen in. Want als ze net zo laks zijn dalijk met het officiële drukken, dan ben je een paar weken verder voordat ze überhaupt kaartjes voor je gedrukt hebben. Ik heb dus 5 dgn geleden een andere drukker, kaartmix.nl een mail gestuurd met vragen omtrent een proefdruk e.d. maar jullie raden het mss al....tot op heden óók nog geen enkele reactie...:x Ik krijg daar eerlijk gezegd behoorlijk de schijt van... Hebben jullie ervaringen met drukkers die wèl gewoon vlot en professioneel te werk gaan? Zo bijzonder is het toch niet, een kaartje met eigen ontwerp, maar gewoon standaard afmetingen (vierkant) te drukken?
Ik weet niet waar je woont? Zitten er veel drukkers in je dorp/stad? Wat ik zou doen als ik jou was: 1) een drukker uitzoeken die dichtbij zit 2) die bellen met je vraag/probleem en uitleggen dat je snel een proefdruk wilt zien, verder vragen wat het kost 3) je bestandje mailen je kunt ipv bellen ook eventueel gewoon langsgaan. Een wanhopige zwangere vrouw zullen ze toch wel snel helpen? Denk dat mailen gewoon wat onpersoonlijker is - verder vind ik het uiteraard wel vreemd dat je geen reactie krijgt...
Je kan idd ook gewoon naar een drukker bij jou in de buurt bellen en/of langsgaan. Qua prijs zal het vast niet zo heel veel schelen als wanneer je het via internet doet. Succes!
Hoi! Heb je cardxl.nl al geprobeerd? Ze hebben nu een aparte site voor geboortekaartjes, die heet anders, maar dat is vast wel te vinden op de website. Hier hebben wij de kaartjes ook besteld en de service was echt fantastisch! Ook van te voren hadden wij wat vragen en die werden netjes en snel beantwoord via de e-mail. Edit: Ik heb even voor je gezocht en dit is de website waar je moet zijn Card XL :: En dan is er ergens links een kopje "over ons" (of zoiets) en daar staat het mailadres of telefoonnummer. Wij hadden trouwens ook een zelfontworpen kaartje en ze zijn echt prachtig geworden! Groetjes Priscilla.
Hoi, Een goede kennis van mij heeft mijn trouwkaarten helpen ontwerpen, en laten drukken. Ik weet niet waar je woont maar misschien kan hij je helpen? Hij was tot vorig jaar drukker (eigen bedrijf,) heeft nog de apperatuur staan, en wat hij zelf niet kan, doet hij in samenwerking met een andere drukker. Tegenwoordig heeft hij een bedrijf in het stansen en vouwen van drukwerk. Dus bijvoorbeeld mijn trouwkaarten hadden een aantal vouwen en dat heeft hij allemaal zelf gedaan. Hij zit in Hoorn, kop van noord-holland. Laat maar weten of je intresse hebt! Oh en hij doet nu het zelfde voor mijn geboorte kaartjes! Groetjes
Ik woon in Hendrik Ido Ambacht, Zuid Holland. Er zit hier vlakbij een drukker (Xebius grafisch bedrijf), maar volgens mij is die echt vele malen duurder dan dat ik via internet heb kunnen zien. Als ik alleen al zie dat 60 gekleurde vierkante enveloppen bij hun 70 euro zou gaan kosten en dat ik nu via internet dezelfde hoeveelheid enveloppen zelfs thuisbezorgd heb gekregen voor 30 euro... Maar je hebt gelijk dat het zeker het navragen waard is uiteraard. Ga ik gewoon doen.
Dat klinkt ook wel interessant. Kan hij ook proefdrukken regelen? Want dat is nu prioriteit nr. 1 en daarna natuurlijk dat als de baby er is en we mailen 't definitieve ontwerp door dat er direct gedrukt kan gaan worden. Hoe kan ik in contact met hem komen?
Hoi, Wat gek, ik was juist heel blij met kaartmix.nl die wilde ik dus eigenlijk ook gaan noemen... Ik had ook mijn eigen kaartjes ontworpen, en heb ze meteen de HR pdf gemailed. Alleen had ik zo'n haast met de kaartjes dat ik de proefdruk achterwege gelaten heb. Ik had wel snel reactie en de kaartjes waren binnen de genoemde tijd gedrukt. (en niet onbelangrijk, zien er supergoed uit!)
Oh, wat raar dan? Ik heb ze vrijdag een mail gestuurd met wat vragen en tot op heden helemaal niks terug ontvangen? Ik zal het mailtje anders nogmaals versturen. Ben benieuwd.
Drukwerkdeal.nl 1001PRINTS.COM http://www.vistaprint.nl/persoonlijke-uitnodigingen-multi.aspx?xnav=TsrItem&xnid=aInvitationsandAnnouncementsPromotion+%26+Events&dng=Promotion+%26+Events
ik heb goede ervaringen met www.resolutie.nl en met www.hipdesign.nl Zijn echt snel, ook met proefdrukken en maken mooi drukwerk! Succes!
Oké dan! Iedereen onwijs bedankt voor alle reacties! Hier kan ik wat mee! Heb inmiddels mail terug van Kaartmix en een proefdruk aangevraagd. Eens zien hoe dat verloopt...
Bij hipdesign zie ik nergens dat je ook eigen ontwerpen kunt laten afdrukken? Resolutie heb ik een mailtje gestuurd voor meer info. Thanx!
Glad to help. Ben benieuwd of het wat is want ik heb er persoonlijk geen ervaring mee. Het is ook lastig om op de meeste sites uit te zoeken hoeveel het in totaal gaat kosten. Er komt altijd wel iets aan kosten bij. Laat je weten met wie je verder gaat?
Drukwerkdeal levert geen proefdrukken, maar sturen wel offerte voor definitieve kaartjes. Van de andere die je opgaf (nog) niets gehoord. Ik heb inmiddels wel via resolutie.nl proefdrukken besteld. Zijn super vlot met terug reageren en ook duidelijk enzo. 60 vierkante kaartjes eigen ontwerp zouden 146,50 ex btw gaan kosten. Is dat een beetje een schappelijke prijs? Volgens mij best wel. Heb hier in ieder geval een goed vertrouwen in. Proefdrukken gaan morgen al op de bus is mij beloofd.
kaartmix.nl heeft trouwens verder weer van zich af laten weten tot nu toe...zijn erg laks met reageren...geloof dus niet dat ik verder met hen in zee ga...