autostoeltje groep0 -2punts gordel

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Gijsje, 20 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Ik ben op zoek naar een autostoeltje voor een baby (die nog geboren moet worden ;) )Maar die moet vast gemaakt kunnen worden met een 2-punts gordel ivm onze bus.

2. Linda86

Linda86 VIP lid

Volgens mij kan dat wel met een easybase/easyfix. Maar dat zou je even na moeten vragen in de winkel.

3. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
  4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    De enigste manier om zo'n stoeltje met een 2-punts gordel te bevestigen is met een easybase of easyfix base.

Om hem met de riem te bevestigen moet je altijd een 3-punts gordel hebben omdat de heupgordel over de beentjes moet en de schoudergordel gaat achter het stoeltje langs. Dat is de enigste manier om hem met de gordel te bevestigen.

5. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Kunnen die stoeltjes uit de link dan allemaal vast gezet worden in een 2 punts gordel?Kan daar niks over vinden.

De easybase lijkt me ook heel handig maar de stoel van een bus is een stuk hoger dan die van een auto dus vraag me af of die stang aan de voor kant zeg maar wel hoog genoeg is.

6. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ik zou gewoon eens langs een babywinkel rijden en even laten passen in de bus, zie j egelijk of het kan. Ik denk van wel want je kunt die stang best wel lang maken.

7. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Wij hebben in onze oude bus (KIA) een Graco stoeltje met een base gehad

8. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Gister bij prenatal en babyplanet geweest maar een easybase past dus niet,stang niet lang genoeg te maken :(

Noatje wat voor base hebben jullie gehad?

9. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Kun je door de garage geen 3 punts gordel in de bus laten zetten? Misschien de moeite waard om eens na te vragen, want je krijgt straks wel een probleem met het volgende stoeltje omdat die altijd in een 3 puntsgordel moeten. Van maxicosi hebben ze nu wel een stoeltje wat op de easybase kan, (kijk maar eens op de website van maxicosi) maar ik durf niet te zeggen of de easybase die daar bij hoort dezelfde is als die je al geprobeerd hebt.

Wij hebben onze gordels laten vervangen omdat ze niet lang genoeg waren en dat kon makkelijk. Koste wel rond de 200 euro, maar het is zeker de moeite waard. En een easybase is ook duur... ;)

10. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Bleusky ik heb toevallig gisteravond een mail gestuurd naar de Hyundai dealer met die vraag.Ben benieuwd of het kan en hoe duur het gaat worden.

Deel Deze Pagina