welke wipstoel?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door bunchy, 8 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.678
    515
    113
    Hoi,

ik wil graag een wipstoeltje kopen voor mijn kleine mannetje van 4 maanden oud.. nu zie ik op marktplaats er eentje van chicco die je kan volledig kan inklappen zodat je hem gemakkelijk mee op vakantie enzo kan nemen. Wij hebben een huis met weinig bergruimte dus zijn op zoek naar compacte spullen. Heeft iemand ervaring met dit stoeltje toevallig?

2. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.085
    3.869
    113
    Ik weet niet wat voor kinderwagen je hebt, maar wij hadden voor de Mutsy gewoon van die beugels gekocht waarbij je het kinderwagenzitje zo om kon toveren tot een wipstoeltje. Ideaal.

3. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    ik heb een wipstoeltje van kees, kan je ook inklappen.. Ik heb hem nieuw gekocht, had een miskoop gedaan op MP

4. Boefje2010

Boefje2010 Actief lid

11 feb 2010
    350
    0
    0
    Velden
    Wipstoeltje baby bjorn... enorm plat inklapbaar. Ligt hier onder de bank als hij niet gebruikt wordt.

5. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    de wipstoeltjes van baby bjorn zijn volgens mij de enige stoeltjes die ECHT wippen... wij hebben de nuna leaf.. bevalt ons super goed, maar is niet echt compact ;)

6. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Ik heb er nog eentje van Topmark te koop:D Die kun je wel plat maken zodat je hem makkelijk mee kan nemen maar niet inklappen ofzo.

Bekijk bijlage 119937

7. Stefanie83

Stefanie83 Bekend lid

20 jul 2009
    962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je het mij vraagt is dit echte de allerbeste wipstoel:

Babybjorn Babysitter Balance | Baby99.co.uk - Gifts, Toys and Baby Products

De baby bjorn balance. Het voordeel van deze stoel is dat ze er tot 13 kilo in kunnen. Mijn zoon is er helemaal weg van. Hij schommelt echt bij elke beweging en mijn zoon heeft ontdekt dat als hij zijn beentjes omhoog gooit en naar beneden laat vallen hij nog harder schommelt. Hij vindt het echt geweldig en wij dus ook! Hij is nu bijna 11 maand en zit er nog dagelijks in.

Bijkomend voordeel is dat de stoel daadwerkelijk makkelijk op te bergen is. Dat wordt van veel stoelen gezegd, maar bij deze is het echt zo. Je moet één knopje indrukken en dan maak je hem helemaal plat en schuif je hem zo ergens weg. Wij hebben ook weinig ruimte, maar deze stoel staat nooit in de weg. Ook kun je hem heel makkelijk meenemen dus als we ergens op visite gaan (of zelfs naar een restaurant) gaat deze stoel gewoon mee!

* nee, ik heb geen aandelen * :D

8. Hansje123

Hansje123 Bekend lid

3 feb 2009
    921
    0
    16
    wij hebben ook babybjorn en erg tevreden. volgens mij ook de enige die wipt, door het kind zelf. en de andere wipper moet je als ouder wippen. Bovendien is hij heel makkelijk in gebruik voor het wassen en opbergen. Ik neeem hem overal mee naartoe is erg plat en licht. Met wassen is het 1 hoes die je in de was doet en is snel droog.

ik zweer erbij

9. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hier ook de baby bjorn, echt een superding!!!!

10. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    Hier een Topmark .. Hij is prima hoor maar echt wippen doet hij niet zo best.. ook met inklappen/plat maken neemt hij nog enorm veel ruimte in. Geen aanrader vind ik.

Deel Deze Pagina