Hoi hoi, Gisteravond zijn we naar de hap geweest omdat ze bijna 41 gr koorts had en heel erg verkouden. Blijkt dat ze 2 ontstoken oren had. Nu tref ik haar huilend in bed aan met allemaal plekken kwijl in bed met bloed ( of opgespuugd bloed ) Herkent iemand dit of moet ik toch de hap weer bellen?
nee ze heeft vandaag helemaal niet gegeten.. zaten ook al in dr mond te kijken of ze een wondje heeft of een kiesje maar ook niet
weet je zeker dat het kwijl is? als ze oorontsteking heeft kan het ook vocht en bloed uit de oren zijn, waarvan de trommelvliezen dus geknapt zijn.... Ik zou meteen ff langs de HAP gaan hoor, bloed is nooit goed. (al is het maar om zeker te zijn dat het niets ernstigs is!) succes.
Nou afwachten dus, hoop dat het niks ernstigs is. Goed van je dat je toch gebeld hebt! Beter 1x teveel dan 1x te laat, wat hier ook al eerder gezegd is. Beterschap voor je kleine.
Ons zoontje had twee weken geleden ook 41 graden koorts en hoestte op een gegeven moment ook bloed op en zijn dus ook met hem naar de HAP geweest en het bleek dat hij een longontsteking had! Dus goed dat je al gebeld hebt naar de HAP en dring er echt even op aan dat je langs mag komen want 41 graden koorts en bloed ophoesten/spugen is geen fijne combi! Hopelijk valt het helemaal mee!
en daarom betalen we ziekenfonds om te eisen dat we langs mogen komen en zeker met zo een kleine en die mex griep die rondspookt! Des noods maak het het erger in je verhaal. Werkt altijd!
Ik moest eerlijk gezegd ook gelijk aan een longontsteking denken of ook een opengeklapt oortje. Als je het niet vertrouwd, dan zal ik als ik jou was gewoon nog een keer de hap bellen hoor. Sterkte ermee hoor.
Ik ga vanacht nog een paar keer bij dr kijken en bloed ze dan weer pak k dr op en gaan we naar de seh!
ik weet dat het vergezocht klinkt maar omdat je zei dat ze zo een hoge koorts had...kan het niet zijn dat ze een koortsstuip heeft gehad en op haar tong heeft gebeten? Dat kan je niet altijd goed zien als het niet hard bloed..... Ik zou ze idd goed in de gaten houden en vooral de koorts, dat lijkt me enger zo hoog als het bloeden, dat kan namelijk ook van wondjes ofzo komen uit de mond of van het kokhalzen of hoesten (ook al zie je op het eerste oog niets in de mond.) je zei dat het oor droog was, dus geen viezigheid of vocht wat er uit kwam. Dan gewoon goed in de gaten houden idd...en succes!
Beterschap! Ik vind het een vreemde reactie van de arts. Bij zo'n hoge koorts en bloed spugen, zou ik thuis niet meer op mijn gemak zijn. Als je je teveel zorgen maakt, ga dan naar het ziekenhuis. Veel sterkte en beterschap.