Gebruik nu altijd Pampers maar vind ze nu toch wel erg duur worden. En straks met 2 kids in de luiers helemaal. Zat er over te denken om over te gaan op Aldi of Lidl. Hoor er veel goede verhalen over maar welke zijn nu eigenlijk beter? Mijn zoontje is een buikslapen en plast veel in zijn slaap. Maakt ook nog wel uit dan welke luiers je hebt. De C1000 luiers lekken bv. enorm door. En die vind ik zo stug. Wie heeft er tips en ervaringen. Mijn zoontje zit nu in 4+
Ik gebruik overdag lidl of aldi in mijn ogen eve goed . Maar 'snachts blijf ik bij pampers baby dry of simply dry .
ik heb een buikslaper en een veel drinker en plasser,lidl lekte hier door bij de buik,en de aldi niet,kruidvat trouwens ook niet.
Hier Lidl fan. Hoor vaak dat pampers-Lidl en huggies-Aldi het meest op elkaar lijken qua pasvorm. Hier klopte dat wel met pampers vs Lidl. Alleen van de pampers kreeg hij uitslag..
lidl luiers vind ik drama en stug, aldi helemaal top en gebruik ik nu altijd, tis echt even proberen wat je prettig vind, vriendin van me vond het juist helemaal andersom, aldi niet fijn lidl geweldig. qua prijs zijn dacht ik aldi nog goedkoper.
Hier ook een buikslaper (van 2,5)die vaak doorlekte in de nacht. Wij gebruikten ook altijd Pampers maar die zijn inderdaad duur. Sinds kort gebruiken wij Kruidvat (ook goedkoop) en die lekken ook niet door. Misschien een tip?
die van de aldi lijken juist het meeste op de pampers,en lidl op huggies die zijn veel breder tussen de benen.
Gek, mijn zusje en ik vonden het echt andersom. Lidl/pampers voor iets smallere heupen. Aldi/huggies voor bredere billen. Ik had de eerste, zij 2 keer de 2e Kwestie van proberen dus..
Voor dat je overgaat op Aldi luiers, las van de week op het forum dat ze uit het assortiment gaan (tot mijn grote spijt). Weet niet of het echt waar is maar ik kon van de week nog maar van twee maten één pak vinden, voor de rest was alles weg. Dus wat dat betreft zou het best wel eens kunnen kloppen.
Hier afwisselend Aldi, Jumbo(huismerk) &Pampers(in de aanbieding) Aldi &Jumbo vind ik heel erg op Pampers lijken (lekker zacht &niet stug, dat vind ik van Kruidvat en C1000 wel).. Die van de Lidl heb ik nooit geprobeerd..
kruidvat en c1000 zijn va maat 3 gewoon dun en soepel. ik heb nu ook een pak jumbo,maar die blijft breed tussen de benen. de kruidvat heeft er een soort vorm in gemaakt dat tussen de benen vouwt zeg maar,en dus smaller is tussen de benen. maar dat is mijn mening hoor,heb alles al bestudeert haha
Ik vind kruidvat fijner dan welk ander merk dan ook. Pampers gaan zo snel stinken bij mijn zoontje.Hier voor overdag wel eens Aldi maar de nacht red ie daar echt niet mee,echt lekkage dan.
Ik vind Aldi luiers het fijnst, Lidl luiers vind ik helemaal niets, Lisa lekt dan altijd na een paar uur door terwijl ze niet zoveel plast.
Hier ook erg tevreden over Aldi. Volgens mij valt Lidl smaller en zijn veel plasticachtiger volgens mij. Is alweer even geleden dat ik ze had. Maar vond ze echt niks. Aldi lijkt erg op pampers.