Dochter drinkt een flesje gekolfde melk van 100cc op op nog geen 5 min. :s Ook al pauzeren we tussenin, dan begint ze te krijsen Als dit op is, denkt ze dat ze nog honger heeft en drinkt ze nog even v/d borst, maar dat is duidelijk teveel en komt er terug uit.. Ik heb Tommee Tippee flesjes met speen 1 Zijn er betere flesjes of speciale spenen voor gulzige drinkers? Dat de melk niet zo rap kan komen?
Ons mannetje dronk met de tommee tippee fles ook erg snel zijn flesje leeg. Ik heb nu de dr browns fles met smalle hals en speen 1. Hij doet nu ongeveer 15/20 minuten over 110cc.
Herkenbaar. Ik had ook zo'n gulzigaardje . Mijn zoontje kreeg borstvoeding, maar afgekolfd in de fles. Op zeker ogenblik dronk hij echt gulzig. Dr. Browns ging zo traag dat hij ervan in slaap viel dus dat was het niet. Uiteindelijk is het de Avent Natural geworden, ik ben begonnen met speen 1 (ook al mocht hij met zijn leeftijd al naar speen 2) en toen hij geleerd had wat rustiger te drinken ben ik naar speen 2 overgestapt. Hij drinkt nu nog altijd uit de Avent En voor dat denken dat ze nog honger heeft na haar flesje kan je haar een fopspeen geven. Vaak is dat nog een zuigbehoefte die ze hebben terwijl hun buikje echt wel vol is...