Hoi! Ik ben bezig met rustig aan wat dingen te kopen. En nu zegt een vriendin van mij steeds dat ik zeker een paar van die XXL hydrofieldoeken nodig heb. Bij de vorige 2 had ik gewoon die kleintjes van Hema budget.. Die waren trouwens ook heel erg vervelend, vond ze niet heel zacht, Welk merk hadden jullie graag? En zijn die XXL echt zo handig? ik houd niet van nutteloze dingen kopen haha!
Ik gebruik hem alleen voor over het matras te spannen bij dr hoofdje, ivm spugen. Anders kan ik 3x per dag het bed verschonen.. Maar voor de rest gebruik ik alleen maar normale hydrofielen. En ik vind die van de Hema het lekkerste
ik heb ze in het ledikantje 1x dubbel gevouwen onder het hoofdje liggen idd voor spugen en snotneusjes. en nu dochter wat groter is gebruik ik ze voor afdrogen leg hem dan op aankleedkussen en wikkel haar dan lekker helemaal in. en ook wanneer je gaat zwemmen zijn ze ideaal! heb inmiddels stuk of 8 van die dingen maar met 2-3 redt je het ook prima eerst. Kruidvat, action, hema zijn ze niet zo duur.. en uit de droger zijn ze wel lekker zacht.
Ik heb bijna geen hydrofiels gebruikt toen mijn dochter baby was, ze was geen spuger. Maar vanaf dat ze 2 was gebruik ik de grote hydrofielen volop! Na het douchen in de zomer, op vakantie, als dekentje (toen) in de buggy, als luierverschoonmat, na het zwemmen. Voornamelijk omdat ze licht en snel droog zijn en makkelijk mee te nemen.
Ik heb er een stuk of 10 Voor na het badje. Ideaal om en helemaal in de wikkelen. Voor onder zijn hoofd in de wieg.. die kleintjes trekt die weg. En 2 in de auto voor op warme dagen. Dan gooi ik ze over de maxicosi en de autostoel zodat die niet zo warm worden Ik koop ze bij de kruidvat in de aanbieding.
Ik vind ze met name fijn als omslagdoek of doek om van het voorjaar op tr liggen. Ik heb ze van Aden en anais. Met name die met Bamboo zijn echt boterzacht.
Ik gebruik ze voor het afdrogen. Heb er nu ook een paar nieuwe bijgehaald. Maar niet van die dure hoor. Zou niet weten waarom. Als je ze mist kun je ze toch gewoon bestellen. Het meeste heb je binnen een dag binnen.
Ik heb er een heleboel. Lijkt me erg handig om mee af te drogen, voor in de box, kinderwagen, op schoot. (Als hij moet spugen ofzo) Je kunt er ook mee inbakeren. Ik heb ze van Jollein, Hema, zelfs Action verkoopt ze. (3 varianten) Alleen nog niet gebruikt. (Zie banner)
Dit alles kan je ook gewoon met normale hoor.. @ ts, hier nooit gehad, nooit gebruikt, nooit gemist Vind het onzin, de normale volstaan prima
Heb ze ook gekocht dit keer met name omdat ze me gewoon handig lijken voor in het ledikant voor onder het hoofdje. Bij de vorige 2 niet gehad en gebruikte ik de kleintjes maar die trokken ze vaak weg.
Tuurlijk kan dat ook met kleinere, maar grotere lijken me veel prettiger. Mijn ouders hadden vroeger "onze" hydrofielen ook gewoon bewaard, als ik verkouden was. Lag ik er eentje op mijn kussen! Super handig. Aangezien ze eeuwen meegaan, vond ik het wel handig om ook een hoop grotere te hebben. Maar is natuurlijk maar net wat je zelf prettig vind.
Ik heb ze toevallig gister gekregen van Wibra 110cmx110cm met egeltjes erop, Best scheetig! Misschien dat ik dan 10 normale doe en 10 grote. Wij krijgen een zomerkindje dit keer, dus denk dat ik er dan wel wat mee kan als ik jullie allemaal zo hoor. De oude hydrofieldoeken heb ik allemaal niet meer, uitgeleend aan een vriendin en ze zijn niet wit meer. Dus ik bedank
Nooit gehad, nooit gemist. Ik heb normale gekleurde van de Hema. Die blijven lekker zacht (uit de droger).
ik heb ze van 1.20 bij 1.20. Ik kan er niet meer zonder, ook al is kind nu peuter. Gebruiken ze na het bad, om op het gras te leggen in de zomer, als doek voor het raam in de auto in de zomer als zonnescherm niet voldoende is, leg zo op de bank als ik de hoezen moet wassen omdat er weer op geknoeid is, na de geboorte gebruikt om kind mee in te bakeren uit nood, als cape om van kind superheld te maken. Ik ben echt fan! Ze drogen namelijk supersnel, dus ideaal ook op vakantie: even in een handwasje en buiten hangen en binnen no-time droog!
Ik vind/vond de grote vooral handig toen Liam geen newborn meer was. Nu gebruik ik ze nog om hem mee af te drogen na een badje of als soort picknick kleed op het strand. Kortom: ik vind ze ideaal! Ga er voor de 2e zeker wat bij kopen, heb er nu 5. Ik had er in de babytijd ook altijd 1 onder z'n hoofdje liggen voor spugen & als hij nu heel verkouden is doe ik het ook nog, blijft zn bedje wat langer fris
Ik heb de standaard maat vd hema en action Heb er wel stuk of 30 vind ze ideaal vooral de eerste maanden maar nu nog steeds gebruik ik ze dagelijks Mij lijkt de zal niet nodig en alleen maar extra was maar t's denk maar net wat je zelf fijn vind Hoorde van een vriendin dat die grote wel fijn zijn bij borstvoeding maar daar heb ik geen ervaring mee ivm flesvoeding
Ik heb 5 XXL omdat het zo handig zou zijn, ik gebruik ze bijna nooit. Heb er 1 in de luiertas zitten die ik af en toe gebruik als speelkleed bij familie enzo. De gewone maat gebruik ik dagelijks om haar af te drogen na een badje.