Bij dochter niet echt gemist maar wel vaak overwogen: een wipstoel. Nu baby twee op komst is wil ik er toch een gaan aanschaffen. Lijkt me handig als je je armen en aandacht moet verdelen . Dus wie heeft er tips? Welke wipstoel is een aanrader? Prijs maakt niet zoveel uit.
Die van babybjorn. Is in tegenstelling tot hun draagzakken wel ergonomisch. Ze zijn niet goedkoop, maar je gaat er veel plezier van hebben
Wij hebben zowel van Babyborn gehad als de Bloom Lounger. Over allebei erg tevreden. Die eerste vond ik wel echt lelijk, vandaar overgestapt naar Bloom.
Geen enkele. Enorme sta in de weg en je hebt misschien een box en een speelkleed op de vloer? Wij hadden wel een zitje op de trip trap. Dat was ideaal dan zitten ze aan tafel en horen er echt bij. Ook handig voor hapjes geven. Een gewone wapper is niet geschikt hierboor.
@Amberxx we hebben ook een stokke new born seat. Inderdaad een fijn ding. Ik ben vooral van plan de wipper te gebruiken als ik boven ben, sowieso niet voor hapjes. Bv. met de was bezig, of de oudste in bad/onder de douche. Lijkt me wel gezellig als de baby daar dan bij kan zijn . Dus box etc. staat dan allemaal niet in de buurt.
Die Bloom ziet er wel mooi uit. Maar niet praktisch om even te verplaatsen tussen verdiepingen lijkt me, of wel?
Wel iets onhandiger dan de Babybjorn, maar ik vond het geen last. Hij is niet zwaar ofzo. Het is meer het vasthouden. Maar ik werd er wel handig in want hier de wipstoel ook vooral voor als ik boven was.
Wij hebben een Chico hoopla ofzo. Gekregen en nu voor 2 kinderen gebruikt. Vind 't ideaal hoor. Inderdaad boven bedden doen etc en debaby erbij of als de oudste even tv kijkt. Jaja ik weet 't, loedermoeder, maar soms moeten er dingen en dan is 't ideaal even. Hij zit er zowieso erg graag in, als hij moe is van het spelen op de grond. De box is er allang uit dat vind ik echt een onding en vinden m'n kindjes niks. Op schoot zit hij erg onrustig. Dus ja, ideaal, ik wil niet zonder
Baby Bjorn liefhebber hier, super fijne wipstoel en kan helemaal plat opgevouwen worden en is dus zo weg gezet.
Ja zeker de Babybjorn! Ik twijfelde ook heel erg vanwege de prijs, er zijn nl ook zat wipstoeltjes van 40 euro. Maar hij is echt heel fijn! Super comfortabel voor de baby, makkelijk te bouncen, makkelijk in te klappen en mee te nemen als je naar familie of een weekendje weg gaat, en die hoes mik je zo in de wasmachine als er op gespuugd is. En ook voor een goede prijs door te verkopen! Ik zette de kindjes er ook vaak in, bijv. als ik ging douchen of als we buiten in de tuin waren en het te koud was om op een kleed op de grond te liggen.
De prijs maakt me zoals gezegd niet zo veel uit . Ik ga binnenkort maar een tripje babyzaak doen en de baby Bjorn bekijken gezien al jullie reacties haha. Bedankt!
Hier bij de oudste een wipstoel van Babydump en bij de jongste ook voor baby bjorn gegaan (gevraagd als kraamcadeau) en nooit spijt van gehad!
Hadden geloof ik eentje van t goedkoopste merk. Ze zat er overigens ook alleen in tijdens dr groente/fruit oefenhapjes. Met eten vond ze dat ding wel best maar verder moest ze er echt helemaal niks van hebben. Gilde hier echt moord en brand tenzij er eten vlakbij klaar stond en ze een slab had omgekregen...maar ze heeft geen willetje...
Ik had eerst een bambini gekocht omdat hij er leuk uit zag en leuk geprijsd was. Maar vind dat kinderen er niet mooi in zitten/liggen. De nuna leaf had ik al eens getest maar vond hem zo duur. Alleen toch via no kunnen kopen. Nog steeds onwijs tevreden mee. Zoon zit er nog wel eens in en nu onze dochter weer. Ideaal
Hier ook een nuna leaf. Erg blij mee, je kunt hem ook lang blijven gebruiken als je kindje ouder wordt. Maar zou hm niet aanraden als je hm vaak tussen verdiepingen wil verslepen. Je kan hem namelijk niet inklappen en dan vind ik hem toch ook redelijk zwaar.