Sierkussens

Discussie in 'De lounge' gestart door beebje082011, 14 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beebje082011

beebje082011 Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.498
    275
    83
    Ik zou graag wat nieuwe sierkussens willen voor op de bank. Het gehele interieur is in grijs- en gebroken wittinten. De muren zijn gewoon wit, en de accessoires ook allemaal in natuurtinten... maar vind het wat somber ogen en wil er graag wat meer kleur inbrengen.

Als ik zo bij de standaard winkels kijk als Leen Bakker vind je ook voornamelijk natuurtinten.

Waar hebben jullie je kussens vandaan? :) Kan wel wat inspiratie gebruiken!

2. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ik koop geregeld kussens bij de zara home, H&M home en Rivièra Maison.

Denk trouwens dat lichtroze kussentjes er wel leuk bij passen!

3. fantasy

fantasy Actief lid

24 jul 2007
    473
    0
    16
    Veluwe
    Hier een volledige inrichting in natuurtinten en gebuik als accentkleur roze (kussentjes en andere accessoires). Staat erg mooi vind ik.

4. Goudreinet

Goudreinet Actief lid

11 sep 2013
    254
    0
    0
    ergens in nederland
    Ik heb mijn kussens bij de leenbakker gehaald, ik was eerst van plan om zelf kussens te maken door te breien en haken en naaien en had al het 1 en ander klaar, maar ik was zwanger en toen moest het gebeuren haha ik zou en moest kussens hebben, dus heb ik ze maar gekocht:D:D

Ik miste ook in mijn inrichting wat kleur, dus ik heb 1 kleur toegevoegd in verschillende tinten roze (wel meer pasteltint dus geen fel roze).
    Zoals vazen allemaal het zelfde maar verschillende afmetingen, kussens ,decoratie voor op de tafel etc.. en het lijkt al een stuk gezelliger.

De kussens heb ik in het roze (beetje kitscherig), met daarnaast een stoere kussen in grijs-bruin en 1 met kant een lever kleur.
    3 hele verschillende kussens, elk ook een hele andere uitstraling, maar het geheel past dan wel weer met elkaar.

En nu ben ik nog een deken aan het haken met granny squares ook weer roze tinten er in verwerkt voor over de bank.

Ik heb dan wel weer een landelijke uitstraling in huis met veel hout zoals tafels en kastjes gemaakt van fruitkistjes.
    En daartegen een hele oude kast in blauw-groen, waar ook veel kleuren weer bij staan.

Zelfs de kerstboom paste afgelopen jaar ook overal bij en was alles roze met wit:D:D
    Volgend jaar ga ik alles een keer een andere kleur doen.

5. beebje082011

29 jul 2011
    1.498
    275
    83
    Ja, roze was ik ook al aan het denken! Maar dan: een babyroze kleur (niet te flets??) of een dieper roze om de rest wat op te halen?

Koeka heeft trouwens zo'n leuke gekleurde kussens, alleen zo duur. :(

6. Delta

Delta Niet meer actief

Ik had hele leuke bij Leen Bakker gehaald!!

7. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb ze bij mij uit de winkel :D

8. beebje082011

29 jul 2011
    1.498
    275
    83
    Wat vinden jullie trouwens van lichtblauw? Vind het wel een lieve kleur, zou dit niet te 'koel' staan?
    Hmmm, twijfels, twijfels...

9. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mooi :)

10. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Ik vond lichtblauw hier te koel.. We hebben zwarte leren banken (wel strakke :p) we hebben nu witte en oud-roze en lichtroze kussen hoesjes. We hebben alles bij H&M vandaan. (Tussen de 3,95 en 4,95 per kussenhoesje!!)

11. Ballie

Ballie Niet meer actief

Je kunt ook eens bij het tuincentrum kijken, hebben ze vaak ook heel veel spullen voor in huis.

Deel Deze Pagina