Hallo andere mama's! Onze dochter kan niet zonder haar hond Snoef uit het kraampakket van de FBTO. Helaas zijn we haar hond kwijtgeraakt vorige week en nog steeds niet gevonden, ondanks oproepjes op fb en in supermarkt etc! Gelukkig heeft ze nu haar reserve hond, maar we zouden graag weer een extra exemplaar hebben want hij moet altijd met haar mee. Is er iemand die hem over heeft en van wie wij hem tegen alleen verzendkosten zouden mogen overnemen? Groetjes
Als je Snoef FBTO intoetst op Google kom je op een website waar je Snoef los kan kopen mocht je hier geen reacties krijgen.
Ik heb inderdaad wel een site gevonden waar hij 9,95 kost plus nog 6,95 verzendkosten.. het zou voor ons erg fijn zijn wanneer we iemand vinden die hem voor alleen de 6,95 verzendkosten wil geven wanneer de knuffel van hen niet gebruikt word. Ook op marktplaats word er zo 10 euro gevraagd helaas.
Helaas zijn we bij allemaal minimaal 15 euro kwijt. We hopen dat er iemand is die hem gewoon over heeft voor ons meisje.
Anders even Natalis contacten, daar komt hij vandaan. Wellicht dat zij hem ook zo op willen sturen als je de reden aangeeft.
Is er iemand die voor mij nog een Snoef knuffel van FBTO heeft voor mijn zoontje die 23 januari 2016 geboren gaat worden? Zou ik erg blij mee zijn! Gr. een hoogzwangere mamma