Welke woonstyle vind jij mooi?

Discussie in 'De lounge' gestart door Eenkadootje, 12 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eenkadootje

    Eenkadootje Fanatiek lid

    5 mrt 2013
    4.535
    2.340
    113
    woonkamer neig naar wit en taupe.
    Slaapkamer, neig naar lichtgrijs.
    Eetkamer, neig naar groen en wit
     
  2. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Hier een mix van industrieel en landelijk, zo hebben we wel de warmte in huis.

    Hier ook zwarte shutters, dat is inderdaad drama met dat stof.
    Ik probeer om de dag te stoffen met een swiffer.
     
  3. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.254
    7.820
    113
    Gelderland
    Wij hebben bewust gekozen voor een normaal patroon vloer. Ik vind dat je visgraat nu in elk huis ziet en naar mijn idee hoort dat alleen in een oude woning/grachtenpand. Ik vind het wel heel mooi maar heb geen spijt van onze keuze!

    Wij hebben zwarte tafels, lichte vloer, zwarte ‘stalen’ deuren, zwarte kast, hout en riet, donkergrijze keuken met wit blad.
    Kleuren zijn; taupe, grijs, wit, groen, zwart en riet/hout.
     
  4. mamameer

    mamameer VIP lid

    21 jan 2014
    7.594
    3.976
    113
    Wij hebben Scandinavisch met industrieel gemixt. Hout, staal, grijs, zwart, wit, groen, veel planten.
    Mooie meubels vinden wij bijv. pastoe of treku kasten, pode of design on stock banken. Houten keuken tafel waar op geleefd mag worden. Mooie design stoeltjes erbij.
     
  5. Cindy1977

    Cindy1977 VIP lid

    12 mei 2017
    7.933
    12.186
    113
    Ik houd van Jan des Bouvries! Kaal, wit, sfeerloos, nul charme, geen kindercrap en vooral alles cocaïne wit :roflmao:
     
    Vitamientjuh, lovewinnie, Rylie en 5 anderen vinden dit leuk.
  6. MamavanLieverd

    MamavanLieverd VIP lid

    1 dec 2014
    7.248
    5.202
    113
    Ik heb niet echt een stijl (maar heb wel stijl :p) waarvan ik zeg, dat is hem, beetje samenraapsel van modern, industrieel, en hout. Ik houd niet van visgraat trouwens, wel van brede planken. In ons nieuwe huis gaan we echter voor een onderhoudsarme gietvloer. We hebben nu hout en dat vinden we eigenlijk mooier, maar is lastiger schoon te houden en moet geolied enzo. Ook is een gietvloer erg praktisch icm vloerverwarming en koeling.
    De rest van de inrichting moeten we ook nog allemaal uitzoeken, de keuken neigen we nu dan wel naar houten fronten, zodat je daar dan wel weer de warmte van hout terug krijgt.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  7. Aries

    Aries Niet meer actief

    Mix van industrieel, natuurlijke materialen en veel groen.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  8. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Het is niet mijn smaak maar denk wel meteen, wat ben je dan lekker snel klaar met afstoffen :roflmao::roflmao:
     
  9. Lovely83

    Lovely83 VIP lid

    29 mei 2008
    20.388
    3.259
    113
    Wij hebben een visgraatvloer, bewust voor licht eiken gekozen zodat het niet te druk is. Verder hebben we op 1 muur autumn gold van flexa en de rest vd muren wit. Onze kasten zijn zwart/goud, we hebben een donkergrijze bank en 2 groen fluwelen stoeltjes. We hebben een groot beige vloerkleed met zwart patroon en veel planten.
     
    Vitamientjuh en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  10. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Stoer, sober, landelijk & industrieel.

    Langzaam aan zijn we van het landelijke afgegaan en wil ik meer het stoere/sobere in huis laten terug komen.
     
  11. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Ik heb niet echt een bepaalde stijl denk ik.

    Ik hou wel van een beetje industrieel, veel hout en wil nog heel graag een lichte vloer ipv de zwarte die er nu in ligt.
    Ben dol op donkere kleuren op de muur.
     
  12. 2littlemonkeys

    2littlemonkeys Fanatiek lid

    27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Industrieel met een tikje Scandinavisch. Ongeveer dat hebben we nu ook in de woonkamer en onze slaapkamer.
     
  13. Manolito

    Manolito Fanatiek lid

    12 sep 2016
    2.517
    1.942
    113
    Wij hebben recent alles gerenoveerd.
    Donkere houten vloer (donkere gemêleerde bruin tinten, PVC)
    Muren wit, en 1 okergeel
    1 tussenmuurtje grijs/groen
    Zeer donkerbruine shutters laten plaatsen. (Deelbaar systeem)
    Ronde eettafel ipv rechthoekig.
    Eetkamer stoelen zwart metaal met cognac kleur lederen bekleding.
    Meubels mango hout met zwart.
    Een grijs/groene lederen bank.
    Onze grutterskast hebben we gehouden alleen wel geverfd (laten spuiten) van wit naar antraciet.
    Verder heb ik veel planten in huis.
    Dus beetje jungle achtig. Haha.
    Wel heel warme gezellige sfeer zo
    Erg tevreden mee
     
  14. riean

    riean VIP lid

    21 apr 2014
    5.537
    7.040
    113
    Het lijkt het meest op industrieel botanisch, kwam ik achter :D
    Zwarte kozijnen, zwarte in betweens, donkergroene muren, zwarte piano, cognac kleur bank, groot jute kleed, planten, betonlook tegels van 1 x 1 meter (wilden eigen beton, maar ik hoorde daar teveel negatieve verhalen over, te snel vlekken, hier kan ik gewoon met een schuurspons overheen :thumup:)
     
  15. Lief of Stoer

    Lief of Stoer VIP lid

    25 apr 2011
    5.837
    2.699
    113
    't Gezellige Brabant
    Wij hebben een mixje denk ik van industrieel, landelijk en een beetje botanisch. Op de vloer wilden wij ook geen visgraat, veel te mode gevoelig vonden wij. We hebben gekozen voor een lichte extra brede houten laminaat. Nog jonge kids hier, dus als de vloer afgeragt is over 10 jaar is het ook niet zo erg deze te vervangen. De muren zijn overal gestukadoord in het lichtgroen. Handig, hoeven we niets te verven, wel als we dit zat zijn dan. Voor de ramen zijn we nog zoekende. Shutters of houten jaloeziën, zwart of een licht kleurtje (geen wit), we zijn er nog niet uit. De meubels zijn ook een mix van olijfgroen, zwart, hout en de banken in cognac kleur.
     
  16. DreamsandHopes

    DreamsandHopes Actief lid

    14 aug 2015
    260
    37
    28
    NULL
    NULL
    Minimalistisch Mediterraans!
     
  17. mam1991

    mam1991 VIP lid

    17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Scandinavische/botanische
    Of
    Industrieel/botanische

    Onze inrichting lijkt momenteel het meest op industrieel/botanische.
     
  18. Dubbelgeluk

    Dubbelgeluk VIP lid

    18 mei 2013
    11.588
    10.485
    113
    wij hebben zwarte bamboe jaloezieën en dat valt reuze mee met stof omdat het niet effen zwart is.
     
  19. Spoetnik

    Spoetnik Fanatiek lid

    8 jun 2013
    4.166
    4.232
    113
    Vrouw
    Ik wil graag foto's zien :D
     
    hummeltje5, Vitamientjuh en Nummer4 vinden dit leuk.
  20. tumtummetje

    tumtummetje Fanatiek lid

    8 jul 2006
    1.775
    1.520
    113
    20200913_112351.jpg Ik hou van heel veel verschillende stijlen en verander ook vaak van kleur. Ons vorige huis had ik Scandinavisch, maar dit huis meer industrieel en ook tikje landelijk (huis uit 1934)
    We krijgen nog een nieuwe keuken en die wordt weer super strak. Ik hou van contrast :D
     
    evsi, hummeltje5 en Vitamientjuh vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina