welke woontrend vind jij echt te lelijk?

Discussie in 'De lounge' gestart door zilvervosje, 22 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.245
    11.825
    113
    Lamellen vind ik ook heel erg lelijk trouwens.

2. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    Dat hele strakke. Ik noem het altijd een RTL 4 inrichting. Daarmee bedoel ik als ze een huis een metamorfose gaan geven dan is het echt zo'n vreselijk strakke inrichting. Dat vind ik echt vreselijk. Maar ook tekstborden en die houten home borden van de Action.

3. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    owwwwww en laatst viel me op dat bijna de hele buurt de action voor het raam heeft staan..

@islah.. baksteen of schrootjes ;)

4. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.873
    5.110
    113
    Inderdaad de tekstbordjes. 'Home sweet home' 'Live laugh love' 'In dit huis...' enz, ik heb er echt niks mee.
    Maar ik vind bijna alle dingen die hier genoemd worden ook niks

5. tuc

tuc Niet meer actief

Vooral dat laatste. Ik vind de riviera maison dingen an sich helemaal niet lelijk. Maar een huis er vol van wel en vooral dat idd al die huizen er hetzelfde uitzien.

6. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.245
    11.825
    113
    Nu ben ik trouwens wel benieuwd hoe jullie zelf je inrichting hebben. Wij hebben donker teakhouten meubelen.een beige leren bankstel. Weinig aan de muur en ter decoratie neergezet. De assecoires die er staan zijn beige met zeegroen/blauw tinten, wat bruin, wat brons.

7. tumtummetje

tumtummetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    1.844
    1.585
    113
    1 van de woontrends op dit moment is geel en dat vind ik echt te lelijk! Verder vind ik best veel leuk :)

8. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    hahaahahhahahhahahahaha dit!!!
    Liefst met nep kristallen kroonluchters erbij...
    Vre-se-lijk ordinair.

Die tekstborden met 'In dit huis..', krijg er spontaan uitslag van.
    Leenbakker-achtige inrichtingen, alles in donker eiken hou ik ook niet van.
    Plavuizen vind ik ook niks, komt heel koud over.

9. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Tekstbordjes idd, gruwellll! Mijn schoonzus heeft het huis vol met tekstjes. 'Be happy!', 'You're so lovely!', 'Just smile!' ... Echt blegh :D

Verder heb ik ook niks met versiersels overal; ik heb op zich geen hekel aan spullen die op tafel liggen, maar wel als ze er puur liggen als versiering... Dus bv een fruitmand; leuk! Functioneel! Maar vazen vol frutsels en kaarsen die nooit branden... Nee :D

Boeddha's en draken, of een hele verzamelijk varkensbeeldjes, of mickey mouse knuffels; nee!

Ik hou van inrichtingen waar in geleefd wordt, dus geen VT Wonen of RTL Woonmagazine.

10. tuc

tuc Niet meer actief

Ik heb een fuchsia roze muur:D

11. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.035
    2.897
    113
    't Gezellige Brabant
    Plavuizen, vloerbedekking, schrootjes, lamellen en/of luxaflex, te kaal of te vol en overal canvas aan de muur met persoonlijke foto's.

12. Ijsbergsla

Ijsbergsla Actief lid

7 aug 2015
    185
    12
    18
    Nou niks wat in dit topic wordt opgenoemd heb ik. Fijn dat ons huis in de smaak valt 😂

13. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    #53 Jo79, 22 jan 2016
    Laatst bewerkt: 22 jan 2016
    Retro.
    Ook retro kinderkleding.
    Ondertussen komt dat landelijke wat Riviera Maison moet lijken, maar dan à la de Action/Blokker etc. me ondertussen ook zwaar de neus uit. Beetje geweest.
    Verder vind ik beukenfineermeubels, klop klop eikenhout, schoon metselwerk, poppen op zo'n rotan stoeltje, tekstborden, van die pluchen poezenpalen met mandjes, lelijk laminaat, badkamers met van die kitcherige Griekse sierrandjes en opiumtafels lelijk.

14. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Rommelige inrichtingen…..Ergh…ik wil alles opruimen en rechtzetten!!

15. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Bestaat dat topic van die Funda huizen nog? Hahah ik heb spontaan zin om lelijk huizen te bekijken:D:)

Ik hou ook niet van huizen met heel veel accessoires, er was ooit iemand bij show je woonkamer die dat had:) ik werd er helemaal onrustig van.
    Het hoeft niet strak te zijn of super opgeruimd, maar gewoon een beetje er tussenin.

16. 2mam2

2mam2 Fanatiek lid

16 feb 2015
    1.088
    0
    0
    Koloniale meubels, tegel vloeren, budha beeldjes, de meeste leren banken, te kale huizen, te landelijke/kitsherige huizen met beelden en al, teveel verschillende soorten hout bij elkaar, gelakt hout, mis match met allerlij verschillende meubels en kleuren(of tewel een bij elkaar geraapt zootje).

17. Koon

Koon Niet meer actief

- Meubelseries. Dus alle tafels en kasten van hetzelfde.
    - Glazen meubels met marmeren poten.
    - 1 accentkleur en dan tot in den treure doorgevoerd. Vooral rood, appeltjesgroen, paars en knalblauw.
    - Barok behang.

Ik kan nog wel even doorgaan, maar dit komt als eerste in me op.

18. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Wat ik echt niet mooi vind is een mengelmoes van verschillende houtsoorten en dus tinten.
    Ik ben sowieso allergisch voor allerlei verschillende kleuren/materialen meubels, met namen goedkoop uitziende krakkemikkige meubels.
    Met uitzondering (vaak door styliste/architecten) kan ik het waarderen, maar meestal niet.
    Nou gebruik je voor een eettafel, stoelen, banken en lampen natuurlijk verschillende materialen....dat is logisch. Ik bedoel echt meer iets in de richting als: een wit kastje, eikenhouten eettafel, met kersenhouten stoelen, en een walnoothouten dressoir. Dan een donkergroene lerenbank en donkerblauwe stoelen.

Daarnaast ook best wat dingen die al voorbij zijn gekomen.

19. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    Mag ik je dan keer op de koffie vragen... ga ik wel uurtje weg :D

20. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

17 jun 2010
    2.382
    206