Stijgerhout, en dan bedoel ik dat hele grove, zeker als het nog zo vreselijk geverfd is. Vind ik persoonlijk heel lelijk. En dat kitcherig plastic-bling zeg maar.
Jeetje, wat een hoop reacties!! Ik heb een inrichting waar ik zelf niet zo happy mee ben. We gingen voor vintage en het werd oubollig. En Zilverman is kunstenaar, dus liggen er overal troepjes, schetsboeken, inkpotjes, gereedschap.... En hij heeft - in het kader van "er hangt niks van mij aan de muur - de muur beschilderd. Niet dat we het mooi vinden, maar je schildert er niet zo makkelijk overheen. Kortom, ik probeer hem zover te krijgen dat we ons opgeven voor VT Wonen
Ik vind alles uit dezelfde serie niet mooi. Dus een salontafel, eettafel, dressoir en servieskast allemaal hetzelfde...vaak zie je iets terugkomen in alle meubels waaraan je kunt zien dat het bij elkaar hoort.
Een landelijk brocante indeling met heel veel troep en een groot canvas aan de muur met mijn zoontje erop. "Erg lelijk dus" Gelukkig word ik er helemaal gelukkig van
Buddha's/engeltjes etc Marmer Meubels waar op staat wat het is; kast, dienblad, tafel etc. Teksten ala Home is where the heart is. Rommelige meubels Zo'n giga canvas boven de bank met een lelijke foto in zwart wit of sepia, nog erger.
Bij de oma van mijn man hangen altijd alle foto's en schilderijen scheef. Ze is wel erg van het poetsen en stoffen, maar dit ziet ze niet. Zodra ze in de keuken is, maak ik een rondje door de woonkamer om alles weer recht te hangen .
En daar gaat het uiteindelijk om! Veel mensen zouden mijn inrichting ook niet mooi vinden, hebben dat ook wel eens uitgesproken op een minder aardige manier maar dan denk ik, als je je er zo aan ergert en niet tegen mijn huis kan kom je lekker niet meer op bezoek hoor.
Te lelijk is een groot woord maar waar ik niks bij voel zijn die inrichtingen die zo uit een tijdschrift komen, mij te clean/te koud zeg maar.
Misschien juist wel door het poetsen... Als ik een lijstje afneem met een doekje gaat het ook altijd scheef hangen en krijg het dan vaak weer niet goed recht dat ik denk 'laat maar' haha.
Nou dat vind ik niet normaal!! Je kan zoiets denken, maar waarom uitspreken? Ik kom ook wel eens bij mensen thuis dat ik denk..oké. Maar ik ga daar echt niks van zeggen. Ik zie mensen bij ons ook wel eens kijken, maar wij moeten nog een andere vloer (hebben nog plavuizen van de vorige eigenaar, walgen we zelf ook van maar goed je kan niet alles in 1x doen), willen nog een nieuwe keuken en hebben vorig jaar de tuin laten doen. Gelukkig nog nooit commentaar gehad.
Iedereen die hier komt is dol op mijn huis, ze vinden het huiselijk en voelen zich meteen op hun gemak.... begin er alleen na al deze posts beetje aan te twijfelen
Vond het 10 jaar geleden nog wel leuk. Nu je er de laatste 5 jaar plat mee wordt gegooid, ben ik er wel klaar mee.
Dat vraag ik me ook echt af... Maar ja, ik ben gelukkig niet zo gevoelig voor zulke opmerkingen, vind het dan eerder zielig voor die persoon omdat het me echt een moeilijk leven lijkt om je zelfs aan zulke dingen te ergeren.
Foto's staan me nog wel bij en miste juist dat huiselijke, mooi maar te clean/koud/gestyled voor mij...een inrichting uit een tijdschrift Maar de meningen zijn hier erg verdeeld zo te lezen, ook wat men huiselijk of koud vinden en netjes of rommelig...het belangrijkste is uiteindelijk dat degene die er wonen zich thuis voelen
nou als ik sommige reacties lees vraag ik mij af wat ze dan wel mooi vinden, want die noemen alles op wat je uberhaupt in je interieur kunt hebben.
Ik denk (op basis van foto's, maar dat is toch wel anders dan in het echt) dat ik wel snel overprikkeld zou worden met zoveel "dingen" in huis. Al vond ik het er wel leuk uitzien hoor, maar helaas gewoon te druk voor me. Hoe vaak mijn man al iets weg heeft moeten doen omdat ik er weer niet tegen kon haha... Die vind dat ook erg lastig soms.
Zal ik mijn adres doorsturen? Rommel hier ( Ik hou er ook niet van maar ruim voor mn gevoel heel de dag op en kijk achter me en de rest heeft 't weer overhoop gehaald )
ik krijg jeuk van die VT-wonen huizen waarin álles wit is. Vooral leuk als die mensen kinderen krijgen enzo. Die tekstborden zijn inderdaad ook vreselijk
Lamellen, ventilator aan t plafond, bruine plavuizen. Plafond met schrootjes, allemaal dezelfde bloempotten in t raamkozijn.