Grenenhout Glazen lampen aan van die messing kettinkjes Porseleinen poppen en clowntjes in kastjes en op plankjes door de hele woonkamer Mega grote of veel te prominent aanwezige tv's Glimmend zwarte tv-meubels Crèmekleurige leren banken
Ow ja en koloniaal. Dat je denkt, is dit n huis of advocatenkantoor? En poppen!! Ik schrok me serieus n keer wezenloos bij n vrouw die een beeld van een slapende baby had. Dacht echt even 5 seconden dat er een dode baby lag.
en ik ben zoooo geukkig met mijn 2 tl balken in de keuken .. kan ik mijn taarten tenminste knap zien ook als het weer eens midden in de nacht is.. on topic: alleen heeeeeeeel veeeel spullen, overal beeldjes/ plantjes/dingetjes en dan van die grote dressior kasten helemaal vol en ook voor de deurtjes.. nee dat vind ik echt niet mooi. Bijna helemaal wit ,incl vloer/bank/tafel/kussens/wanden/fotolijstjes /kaarsen etc..dat soort wit en super kitsch ook niet echt wat.
oh ja hoor, geloof me, heb ik heel vaak gezien plus nog steriel witte muren erbij nou dan val je wel op geloof me, het was echt oogverblindend(lelijk) en het was echt zo'n ouderwetste zoals foto onder. Maar ieder zijn smaak Jaaa!!! die heb ik ook gezien, heel creepy maar heb geen idee wat nou de betekenis ervan is? of heeft het geen betekenis
Zalmroze en rookgeel!! Echt, dat mensen daar bewust voor kiezen....., nee dat snap ik niet. 😄
Geen idee.. volgens mij was dit voor een tijd terug 'in' maar af en toe zie ik het nog. Oma van mijn man had ook altijd de hele woonkamer vol poppen staan. Brr, al die ogen die je aanstaren...
Brocante heb dan altijd het geval niks te mogen aan raken Alles zwart wit Oh en een gekleurde muur vreselijk! De enige gekleurde muur die je hier ziet is de groene muur in de kamer van me dochter.
Dit klinkt eigenlijk best tegenstrijdig. Of bedoel je dan dat je alles in dezelfde kleur wilt hebben en niet 1 muur afwijkend?
Ik heb mijn toenmalige vriendje een keer terug laten rijden omdat ik dacht dat er een kind in de regen stond dat niet naar binnen kon. Voelde me wel een beetje beetgenomen toen we dichterbij kwamen en het een pop was. Maar echt.... Waarom zou je zoiets willen??
wat is dat voor raars... ik had er echt nog nooit van gehoord maar kennelijk is het een heel ding. Welkom bij www.gluurdertjes.nl
Wij wonen nu in een huis die we huren in België, en daar zitten me toch een paar lelijke dingen in. Het ergste is dat je er wel aan went. We Hebben tussen de gang en woonkamer deuren die in menig Chinees restaurant zouden passen. En ook nog een schouw, nou niet beschrijven zo lelijk beetje Romeinse stijl. Als je goed kijkt zie je de tepels van de dames Maar ach, het is maar voor drie jaar!
Ieuw, ja die poppen! HOME in de vensterbank ( naar buiten gericht?) vind ik ook wat vreemd. Alsof je anders je huis niet terug kunt vinden...
Begrijp daar ook niks van, vind ze dood eng, stel je vergeet dat je zo iets heb en je gaat s'nachts je nest uit en je ziet dat ding naar binnen gluren? daar krijg je toch een verzakking van? Die popen komen bij mij op nr 2 wat ik nooit zou willen (nr 1 blijft tl buisen in de woonkamer)
Dat ja. Kijk zwart/wit vind ik te koud ik ben meer van bruintinten. Maar als ik dan in een huis komt en alles is in warme tinten en dan ineens een blauwe muur dan vind ik dat zo lelijk.