Haha mijn moeder heeft ook zo'n hekel aan dat woord "Is niks anders dan een sjieke boterham" zegt ze dan altijd
Freubelen Manlief/Vriendlief/Hubbie Klussen voor een beeb/plakbeeb/brusje Ongi Oppeuzelen Onderkantje haha, even zinnetje van maken : manlief en ik gaan vanavond klussen voor een beeb , een brusje voor ons zusje die ook een plakbeeb was. HOOP dat ik dus niet meer ongi wordt zal men hubbie straks is lekker verwennen aan zen onderkantje, en zen freubeltje lekker oppeuzelen voor ie plekbeeb inschiet wahahahahaha , lig gewoon dubbel!
Meiden met kinderen, hoe vertellen jullie eigenlijk hoe "het vrouwelijke geslachtsdeel" heet? Wij zeiden vroeger altijd 'spleetje' maar ik vind dat nu zóóó achterlijk klinken
Ik ben pro-bv hoor, maar woorden als 'mamamelkie' of 'borstje drinken' en de manier waarop ze dat dan tegen hun kind zeggen, echt, mijn nekharen gaan er van overeind staan. Of nog zo'n woord: mamahonger. Zeg maar gewoon dat je kind even bij je wou zijn.
Nou hier dus ook aaarg! Vind het echt een schijtwoord! SWAG had ik nog nooit van gehoord ik word oud zeker Ook zo erg: blabla(naam kind) geniet al blabla maanden van mama's melk. Krijg daar de rillingen van! Schrijf gewoon op dat hij/zij borstvoeding krijgt.
'Je weet toch' Blegh, dat vind ik echt een vreselijke uitspraak. Verder allemaal die woordverbasteringen/afkortingen die hier gebruikt worden, zoals brusje, klussen, ongi, schoonloeder, hormonsters.
Adrenaline ... Buiten het feit dat ik het m'n strot niet uitkrijg, vind ik het ook een boutwoord.. Net als psoriasis
verschrikkelijk idd... bij ons in de buurt zijn er heel veel mensen die bij meervoud van woorden er altijd standaard een S achterplakken: regeling - regelings verplichting - verplichtings enzovoorts