Ons meisje heeft ontdekt hoe je de deurtjes van onze keuken en die van het dressoir opendoet. Sinds ze dat kan kan ik geen minuut wat anders doen zonder haar in de box te zetten. Ik had het goede voornemen om geen beveiliging op de kasten te doen, omdat ze gewoon moet leren dat het niet mag. Maar ze begrijpt nog niet echt dat het niet mag volgens mij. Weet iemand waar ik goede beveiligingen voor kastdeurtjes kan krijgen? Die van de Hema zijn in ieder geval geen optie, want dan moet ik gaten in de buitenkant van onze meubels gaan boren.
Ik heb ze van de Hema en die zitten gewoon aan de binnenkant. Ik had me ook voorgenomen om niks op kastjes te zetten maar Stijn is zo gek van deuren dus heb ik de kast met schoonmaakmiddelen maar even gedaan :d
Ik heb alle keukenkastjes en ook de lades van t dressoir 'beveiligd' haha. Heb gewoon bij Gamma gekocht (denk dat ze ook nog goedkoper waren dan bij prenatal), er zitten er geloof ik 4 in een pakje, en ze komen aan de binnenkant. Zijn geschikt voor lades en kastjes.
Die van ons komen van de ikea, werken ook prima en zitten aan de binnen kant en je krijgt familie kortig met zo's gratis pas die je in de winkel gelijk kan aanmaken... succes
vrienden van ons hadden iets met magneten, dat lijkt me handig, zal wel bij de bouwmarkt vandaan gekomen zijn.
Geef je kindje zijn/haar eigen deurtje met speelgoed erachter. Die mag hij/zij gebruiken. De rest niet. Ons gootsteenkastje is beveleiligd. De rest niet maar onze uk krijgt nog niks open.
Hoi die emt magneten krijg je bij babywalz, wel vrij prijzig,maar echt heel handig hoor. je kunt ze ook vd beveilig afhalen zeg maar,als je veel meot doen in keuken of ze later niet meer gebruikt. een knopje omzetten en hop. groetjes