Welke zachtroze muurverf?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Cally, 28 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blinq

Blinq Bekend lid

12 jan 2011
    708
    0
    0
    Hier dit weekend in ons nieuwe huis de kamer van mijn dochter geverfd. 1 muur is zachtroze gedaan. Het heet presentje van Histor. Vond het een mooie beetje oud roze achtige warme kleur. Wilde het niet te flets namelijk :)

2. MaaikeFerryJari

MaaikeFerryJari Actief lid

20 jan 2012
    449
    1
    0
    servicebaliemedewerkster
    Gouda
    Foto?

3. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
  4. Samba2013

Samba2013 Bekend lid

27 jan 2013
    693
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zou eens bij de gamma gaan kijken..daar hebben ze een hele muur met ik weet niet hoeveel kleuren...zit vaste en zeker iets voor je bij ;)

5. Sofie Zoyoko

Sofie Zoyoko Nieuw lid

27 mei 2013
    4
    0
    0
    communication mgr bij zwangerschapsboetiek
    Wetteren
    Hello Cally,

ik herken mezelf in jou toen ik zwanger was van mijn dochter. Ik heb wel haar kamer niet roze geverfd omdat ik schrik had dat het overdaad ging zijn. Al de rest was wel roze, haar lakentjes, kleedjes, knuffels, dekentjes, tot de bloempotten en kapstokken toe. Op de muur had ik om het meisjesachtig te maken met muurstikkers gewerkt. Zo een paar roze bloemen op een rij aan de zijkant van haar bedje, precies of ze lag te slapen naast een bloemenweide. Toen ze later naar haar groter bed verhuisd is (eentje van Ikea met een afzonderlijke kast aan het hoofdeide met een knalrood paneel), heb ik ook lang gezocht naar roze verf. Uiteindelijk heb bij Gamma (doe het zelf keten in België) prinsessenroze gevonden, van hun huismerkproduct. Tegen mijn verwachting in was de verf van zeer goede kwaliteit en was het resultaat heel mooi.

succes met je zwangerschap en verfkunsten :)

Lieve groetjes,

Sofie

Deel Deze Pagina