Hier dit weekend in ons nieuwe huis de kamer van mijn dochter geverfd. 1 muur is zachtroze gedaan. Het heet presentje van Histor. Vond het een mooie beetje oud roze achtige warme kleur. Wilde het niet te flets namelijk
ik zou eens bij de gamma gaan kijken..daar hebben ze een hele muur met ik weet niet hoeveel kleuren...zit vaste en zeker iets voor je bij
Hello Cally, ik herken mezelf in jou toen ik zwanger was van mijn dochter. Ik heb wel haar kamer niet roze geverfd omdat ik schrik had dat het overdaad ging zijn. Al de rest was wel roze, haar lakentjes, kleedjes, knuffels, dekentjes, tot de bloempotten en kapstokken toe. Op de muur had ik om het meisjesachtig te maken met muurstikkers gewerkt. Zo een paar roze bloemen op een rij aan de zijkant van haar bedje, precies of ze lag te slapen naast een bloemenweide. Toen ze later naar haar groter bed verhuisd is (eentje van Ikea met een afzonderlijke kast aan het hoofdeide met een knalrood paneel), heb ik ook lang gezocht naar roze verf. Uiteindelijk heb bij Gamma (doe het zelf keten in België) prinsessenroze gevonden, van hun huismerkproduct. Tegen mijn verwachting in was de verf van zeer goede kwaliteit en was het resultaat heel mooi. succes met je zwangerschap en verfkunsten Lieve groetjes, Sofie