Kruitvat test 2/5

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Amanda28, 24 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amanda28

Amanda28 Lid

19 apr 2014
    60
    1
    8
    Hoi ik heb een vraagje over de kruitvat test die van 2 voor 5 euro. Ik ben vandaag 9 dagen overtijd vorige testen kreeg ik allemaal negatief en naar een paar uur was er ook niks te zien op de test. Maar nu keek ik na 1 uurtje op de test en zie nu wel een lichtstreepje verschijnen. Is dit positief? Of een ingedroogd lijntje ofzo? Hoop zo dat het positief is wat denken jullie? En wat is jullie ervaring met deze test? image.jpg

2. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Verplaatst naar ovulatie en zwangerschapstesten.

3. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Tja, ik zie er duidelijk een streep, maar er staat ook expliciet in de beschrijving dat het na een bepaalde tijd niet meer geldig is. Ik heb er denk ik ook nog eentje in de prullenbak liggen die omo was binnen de tijd (dacht ook niet zwanger te kunnen zijn, maar ben erg overtijd met een rare cyclus). Ik zal ns kijken of ik ook zo'n streepje heb ;) Maar ik zou hoe dan ook morgen nog 'ns testen?

4. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.470
    4.921
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Ik zie een streep en die zit op de goede plek, maar ik vind een uur na afleestijd echt te lang om hier nog iets over te kunnen zeggen, sorry.

5. Amanda28

Amanda28 Lid

19 apr 2014
    60
    1
    8
    Ja ik wacht tot zaterdag dan test ik weer overnieuw. Heb nu weer gekeken en hij lijkt donkerder geworden en nog steeds op dezelfde plek. Duimen draaien ^_^ voor zaterdag

6. arhd

arhd Lid

28 mrt 2014
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie hem ook en duidelijk ook wel mijn testen werden na de 5 minuten ook pas echt duidelijker. En na een uur duidelijker te zien

7. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Mijn man had de prullenbak al geleegd, en ik duik d'r niet de kliko voor in, maar ben heel benieuwd :D

8. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik zou een nieuwe doen maar denk dat hij positief is hoor.
    Hij is duidelijk roze en niet grijs;)

9. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    Ik vind hem er ook uitzien als mijn positieve testen wanneer ze gedroogd zijn. Spannend!

Weet je zeker dat je niks kon zien na 5 minuten? Ik zag in het licht van de badkamer niks maar bij daglicht weer wel een lichte streep. Na het opdrogen werd die dan iets donkerder.

Maar je bent dus al 9 dagen overtijd??? Dat is frustrerend als je dan nog negatief test zeg!

10. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Ik durf je wel te feliciteren hoor!! :D Uur na afleestijd of niet, een echte streep is gewoon een echte streep. Morgen wat meer geduld hebben en gewoon even blijven koekekoeren na het testen...;)

11. Amanda28

Amanda28 Lid

19 apr 2014
    60
    1
    8
    Vandaag weer een test gedaan na 5 min weer niks zie foto 1 image.jpg hieronder de foto als ik het openmaak

12. Amanda28

Amanda28 Lid

19 apr 2014
    60
    1
    8
    image.jpg

13. Marianne85

11 dec 2013
    66
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm ik weet niet hoe ik naar foto 2 moet kijken...
    Ik had wel dat mijn lichte streep op deze test donkerder werd na een uur...

14. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Hmmm, dat ziet er niet goed uit.
    Ik zie namelijk geen 2de streep meer.

15. Amanda28

Amanda28 Lid

19 apr 2014
    60
    1
    8
    Ik ga gewoon van negatief uit. Afwachten wanneer ik ongesteld wordt ben vandaag 10 dagen overtijd. En het is denk ook te mooi om waard te zijn dag het meteen raak is na de eerste x proberen na de MK. Me eiersprong was wel 31 mrt (positief ov) dus kan toch niet lang meer duren hoop ik. Zodat we weer overnieuw kunnen proberen ^_^

16. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

Het kan wel lieve schat.
    ik had 29 mrt mijn 2de mk van dit jaar en ben nu 28 dgn erna ook zwanger en had op dag 23 al een positieve test.

het kan zijn dat je lichaam wat langzamer hcg aanmaakt.

ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt.

17. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Goh wat vreemd, mijn negatieve testen waren na een uur altijd nog echt negatief.

18. Amanda28

Amanda28 Lid

19 apr 2014
    60
    1
    8
    Vandaag die van KV met middag urine gedaan. Probeer morgen vroeg laatste keer met een action test. En anders woensdag pas weer zoals de dokter zei. Maar snap er ook niks meer van. Mijn lichaam os gewoon raar ^_^ de eerste zwangerschap was ik gewoon ongesteld op de tijd dat ik het moest worden dus toen niet getest. Pas getest 1,5 later omdat ik toen weer bloed verloor vond ik raar kreeg ik een knaller natuurlijk huilen omdat ik wist dat het niet goed was. 's avonds dus doorgezet in een MK T_T

19. Ramona1982

Ramona1982 Bekend lid

26 dec 2013
    680
    0
    16
    nieuwegein
    spannend zeg

20. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Zei ik nog dat mijn testen altijd helemaal wit bleven. Gisteren (veel te vroeg) een test gedaan, eerst een tuurstreep en ruim na afleestijd net zo duidelijk roze als die van jou. Ik weet eigenlijk zeker dat ik veel te vroeg was dus kan eigenlijk niet positief zijn. Misschien dat de testen, zoals ik inmiddels gelezen heb veranderd en vaker valse streepjes geven.
    Heb je inmiddels nog getest?

Deel Deze Pagina