Ik ben 21 weken zwanger en voel de baby super goed bewegen al sinds 18 weken ongeveer. Nu ben ik de laatste week 2 keer naar een festival geweest en dan stopt de baby compleet met bewegen. Echt helemaal niets de hele dag. Zodra we weer thuis waren ging het als een gek tekeer dus niets aan de hand. Maar nu vraag ik me af is dit een teken van stress? Is het te veel voor de baby? Of gaat ie dan juist meer schoppen als ie het vervelend vind en is het gewoon onder de indruk ofzo van alle nieuwe geluiden? Ik krijg geen harde buik ofzo. Iemand dit ook gehad? (En btw ik sta natuurlijk niet naast de boxen ofzo)
Grote kans dat je je baby straks mee moet nemen naar een festival om hem/haar te laten slapen! Dat was een grapje natuurlijk he😜 Maar eerlijk gezegd zou ik het niet weten! Ik denk dat het wel mee zal vallen hoor..
Misschien let je er onbewust wat minder op? Door het lopen, dansen, bezig zijn wieg je de baby in slaap?
Haha ja ik denk dat de baby gewoon houd van harde muziek Als ik thuis de muziek hard zet wordt het ook helemaal stil daar binnen.
ik denk dat de baby rustig wordt van harde muziek. ons mannetje valt altijd in slaap tijdens het winkelen en dan alleen als we in de sting zijn. hij is nu dik 2,5 jaar en valt nog altijd in slaap in de Sting.
Mijn baby voel ik alleen als ik zelf rustig zit of lig Als ik aan het sporten ben (groepsles op muziek) of zoals bijv afgelopen zaterdag op een dancefestival,dan voel ik helemaal niks
Kan zijn van het in slaap wiegen, kan ook zijn dat de baby het niet fijn vindt. Ik denk altijd aan: een blijde baby is een beweeglijke baby. Tuurlijk kan de baby even slapen maar als het heel de dag op t festival niet beweegt, zou het mij een gevoel geven dat de baby het niet fijn vindt.