Hallo, mijn dochter van 4 heeft afgelopen zondag de hele dag overgegeven. Maandag heeft ze alles binnen gehouden, en had ze in de middag wat koorts. Na een paar uurtjes slapen was dit over. Dinsdag voelde ze zich eigenlijk heel goed en zijn we 's ochtends naar de echo gegaan die ik had staan. Daarna naar mijn zusje en heeft ze binnen gespeeld. In de middag toch weer overgeven, dus gauw naar huis. Gister zijn we ff naar buiten geweest en t is de hele dag goed gegaan. Maar vanochtend toch weer 3 keer overgegeven. En nu is het weer even rustig. Wat kan ik nu het beste doen? Gewoon dit weekend nog even afwachten? Of toch voor het weekend nog even langs een arts gaan? Ze heeft wel wat droge lippen, maar vertoont verder geen uitdrogingsverschijnselen. Ze heeft ook geen koorts, is heel alert, lacht en speelt, maar wel voornamelijk op de bank. Dus een klein beetje hangerig is ze wel.
Als ze verder genoeg vocht binnen krijgt en ook houd zou ik het nog even aankijken. Gaat ze veel minder plassen, krijgt ze diarree erbij en/of hoge koorts even contact opnemen met de huisarts. Suf worden is ook geen goed teken. Beterschap met haar!
Ik zal het plassen even in de gaten houden. Dat doet ze volgens mij wel iets minder, dus idd even een aandachts puntje vandaag. Bedankt voor je reactie! Vocht houdt ze tot nu toe binnen. Eten heeft ze er dus uitgegooid vanochtend. Dus we houden het even op alleen drinken.
Dat is even opletten ja. Wat me ook ter binnen schiet laat haar vanmiddag niet teveel in de zon warmte brengt een maag die al van slag is nog meer van slag (uh ja volg je me nog hihi)
Hahaha, ja het gaat nog goed!! Oke, niet teveel in de zon dus. Ik wilde wel even proberen om naar buiten te gaan. Maar dan doen we idd gewoon even een half uurtje of uurtje, en niet in de volle zon! Bedankt voor de tip!