hartruisje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door oxbow, 20 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oxbow

oxbow Niet meer actief

vandaag was ik voor de controle en de 11 maanden prik op het cb.
    Nu kregen we te horen dat ze links een hartruisje heeft.

De arts maakte zich er geen zorgen om, omdat onze dame begin april een operatie heeft ondergaan en toen ook helemaal nagekeken is en na die tijd nog bij de kinderarts geweest is, maar toch wil de arts wel dat de kinderarts even na haar kijkt.
    In augustus hebben we weer een afspraak.

Ik vroeg me af of er meerdere kindertjes zijn bij wie dit later ontdekt is en of dat toen ook vanzelf weer wegging..

2. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Ik heb het zelf gehad, met een jaar of 2 was het over.

3. girly84

girly84 Lid

6 jul 2012
    51
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik heb het zelf ook gehad. Het kon geen kwaad zeiden ze.

4. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Mijn dochter heeft/had ook een ruisje. Na onderzoek bleek het onschuldig.

5. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.191
    16.523
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Bij mijn oudste kind hoorden ze op het cb met 3 jaar een hartruisje.Toen zei ze direct al dat het onschuldig was.Een week later heb ik het bij de huisarts laten nakijken en die hoorde niets.
    Bij verdere onderzoeken bij schoolarts ed ook nooit meer iets gehoord.Ondertussen is die ruim 9 jaar.

6. sydneys

sydneys Niet meer actief

hier ook een hartruisje maar ook onschuldig

7. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hier ook een hartruisje en dat ruisje is onschuldig. CB-artsen weten vaak onvoldoende van medische zaken om dat goed te kunnen beoordelen. Je kinderarts kan dat wel goed beoordelen. Als je je trouwens erg ongerust maakt, zou ik gewoon even bellen en vragen of je kA dat al gehoord had. Zoja, zal het onschuldig zijn, want anders had ie er vast wel iets van gezegd :)

8. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Hier de oudste heeft een hartruis. Hij heeft wel een hartafwijking, maar niets ernstigs meer, moet elk jaar een ecg en echo van het hart. Ze zeggen dat hij nog een ruis heeft maar die zijn te verwaarlozen...en als ik dat mensen vertel is het eigenlijk niet te geloven maar er zijn heel veel mensen met zo n ruis, ook volwassenen.

9. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Ik heb zelf als kind zijnde een hartruis gehad nu niet meer.

Deel Deze Pagina