Mijn achtjarige dochter wil komende zomer stoerdere kleding, zegt ze. Nu wil ik vooraf online kijken, want we komen zelden in de stad. Zo kunnen we gericht(er) winkelen. Zelf dacht ik aan: Geisha (maar alles van dat merk vind ik te duur; maar wel erg mooi) Coolcat (maar daar vind ik veel dingen niet mooi van) Wie heeft er meer tips? Ze draagt ongeveer maat 140-146 en ze is erg smal.
In de winkels is de collectie vaak wel uitgebreider dan online (en soms juist niet ). Misschien de We of Shoeby? H&M ook wel.
Shoeby en H&M koop ik zelden. Dat zijn niet echt mijn winkels. WE kocht ik voorheen ook leuk spul, maar dat is niet helemaal wat ik zoek (of mijn dochter althans).
Het hoeven toch ook niet jouw winkels te zijn? Ik zou overal kijken en overal kopen wat ze leuk vindt. Zo doe ik dat ook altijd, slaag nooit in een winkel voor alles, maar koop overal een of twee dingen. Internet is ook fijn, bv. kleertjes.com of Amazing Kids of Kixx ofzo. En dan online, in de sale eventueel, op andere sites zoeken, scheelt een hoop geld.
Ja-ja, I know maar ik hou het graag nog in de hand (een beetje dan). Maar H&M vind ik kwalitatief slecht en duur in verhouding. En bij Shoeby slagen we nooit, omdat ze haar maat zelden hebben. Vandaar dat het niet mijn winkels zijn. Mijn dochter heeft echt een pesthekel aan winkelen, dus ik doe graag wat voorwerk. Scheelt gezeur in de stad. We komen ook bijna nooit in de stad: hooguit 4 x per jaar.
Ik ga nooit naar de stad met kinderen. Ik zou lekker online bestellen bij een winkel waar je gratis retour kunt sturen (bv. Zalando). Ideaal. Of zelf stadten en dan terugbrengen wat niet goed is/niet goed past, maar nadeel vind ik dat hier weinig/geen winkels met leuke merken in de buurt zitten.
Hier kopen we inmiddels bijna alles online , alleen schoenen niet Esprit heeft ook lage verzendkosten.
Je hebt ook een website hippebeebjes.nl daar hebben ze wel stoere kleren ook voor grote meiden en tieners dacht ik ook. Je kunt dat zelfs twinning doen dat moeder en dochter het zelfde dragen.. Er is ook een fb van.
Lot en Stef heeft sinds kort ook meer voor oudere meiden. Denk ook wel op hun site. Zitten in Almelo.
Ik vind scotch r'belle erg gaaf voor meisjes van die leeftijd. Mango heeft ook wel echt wat stoerdere meidenkleding.
H&M heeft juist leuke stoere kleding. Laat haar dan op internet kijken of er iets bij zit wat zij stoer vind. Retour sturen kost 1,-. Of ga samen naar de winkel. Al vind ik dat de winkel vaak slecht bevoorraad is hier in Eindhoven.
Ik weet niet wat geisha kost, dus misschien valt mijn suggestie af: vingino? tumble? Ligt er ook een beetje aan wat ze stoer vindt natuurlijk. Cars? Ik zou kijken waar er kinderkledingwinkels zitten met meerdere merken. Jeans center heeft ook wat stoerdere kinderkleding.
Qua stoere kleding misschien wel Indian Blue, Vingino, Nik&Nik? Zou dan zelf in jouw geval via internet bestellen. Kan je thuis lekker passen en eventueel weer makkelijk terug sturen als het niet past.
Billy en Lilly? Niet alles is stoer, maar zoiets is niet tuttig https://www.billy-lilly.nl/shirt-korte-mouw/shirt-sophie-camo-grey-melee-grey-1141.html Verder kijk ik overal, C&A, Zara, WE en in de uitverkoop Chaos & Order, Shoeby, Flo, Cars enz.
Pfff....drama hier in huis! Tijdens het meekijken vandaag wijst ze alles behalve stoere kleding aan. Maar als ik dan de shirts enzo van Geisha laat zien, vindt ze die wel erg leuk. Degene die Indian Blue heeft getipt: super! Ik denk dat daar wel wat tussen zit, wat ze graag wil. Iemand maakte een opmerking over de prijs. Het ligt er voor mij aan hoe mooi ik het vind, maar een jurkje mag ongeveer 40 kosten en een shirt 25/30. Ik koop ook altijd nog bij Hema en Jola. Afgelopen week in ieder geval een mooi zwart jurkje van Cars gekocht en een felgroen van Birds (die vind ik ook niet echt stoer, maar die vindt ze dan weer wel leuk). Tips blijven welkom. Mijn zoektocht gaat door. En van mijn man moet ik maar online bestellen dit jaar. Ik doe dat ècht nooit!