Sorry misschien voor het onsmakelijke onderwerp, maar hoevaak heeft jullie kind ontlasting op een dag? Sinds een paar weken heeft mijn zoon 3 keer per dag ontlasting. Meestal net na het eten. Het is geen diarree, maar wel wat dunnig. Maar niet waterdun. Eerder was het 1 keer per dag. Hij is niet ziek, klaagt niet over buikpijn. Het is een actief kind wat veel buiten is, fietsen/skelteren oid. Hij is echter wel bijna een halve kilo afgevallen. Dit is sinds hij zijn laatste prik heeft gehad, nu drie weken geleden. Hij eet goed. Drinkt naast zijn 2 bekers zuivel nog 2 volle bekers water en 1 beker roosvicee op een dag. Kan het iets met de prik te maken hebben? Want sinds dat moment moet hij zeker drie keer per dag. Als het gewichtsverlies verder oploopt zal ik zeker de ha raadplegen, maar vooralsnog lijkt me dat niet nodig.
2 stuks fruit op een dag. Boter op (volkoren)brood. Vlees/vis wordt gebakken in olijfolie of margarine. Hij eet gevarieerd en volgens de schijf van 5. Iets meer groente zou fijn zijn, maar verder eet hij goed. Ik heb ook al gedacht of t in voeding zou kunnen zitten. Maar zou zo niet kunnen bedenken wat er dan anders zou kunnen.