Ik krijg echt jeuk van de stem van Dido...pfff. Sinds haar eerste hit met eminem altijd een hekel aan die stem gehad.
Alain Clark Anouk Herman van Veen Stef Bos Vind ik zulke griezels, zap ook altijd als ik ze tegen kom op tv. Kan ze niet uit staan. Al ken ik ze niet persoonlijk misschien zijn ze wel aardig in het echt hoewel ik vermoed dat je met Anouk zo oorlog hebt. Qua muziek: hardcore (kan ik ook niets mee), de 3j`s, blof, mariane weber, monique smit, gordon, gererd joling, rob de nijs. Kortom best een hoop
Frans Duits (de náám alleen al!) Tina Turner (van die supermarktmuziek ala private dancer) Blof (die teksten slaan echt nergens op) Intwine (net een geit die Roger) Lady Gaga (sorry voor de fans, ik kan er niets mee met haar papapapapapapapapapokerface en die vleesjurk) Justin Bieber (waarschijnlijk ben ik er gewoon te oud voor hahaha) Nou ja en verder alles op hardrock en hardcore gebied
Oja, die vind ik ook verschrikkelijk. Als ik die eerste zeikerige toontjes "isnt' it strahange" al op de radio hoor krijgt die meteen een slinger Vervelende stem heeft hij.
Blof, ik kan het echt niet horen! Ook al ben ik ergens druk mee bezig, als blof er voor komt moet! ik zappen! En ook de Hollandse (piraten) hits kan ik niet echt waarderen...
Hmm, heb nog een paar aanvullingen: Artiesten: Krezip (Oh nee, dat was altijd Jaqueline G. met achtergrondband) Selah Sue Mariah Carry Blof A Brand Jasper Erkens Algemene genres: Palingsound Smartlappen (in wat voor taal dan ook) Hardcore house (thunderdome en dergelijke) Fado Religieus Onverstaanbare Death Metal. Ik heb geen moeite met teksten die over hel en verdoemenis gaan, maar ik wil het wel kunnen verstaan. lles van X-factor, Popstars of wat voor auditie programma's dan ook. Het is zo gemaakt om de top te halen dat de nepheid ervan afstraalt.
het eerste wat in mij opkwam was rammstein. nu ben ik best breed wat muziek betreft maar dat vind ik echt vreselijk. -dries roelvink Zo fout dat ik medelijden heb met die man,geen idee waarom maar dat wekt ie bij me op. - vader abraham. zo vol van zichzelf over het aantal talen waarin dat achterlijke smurfenlied is uitgebracht. -beyonce met haar geblér. hm kan er vast nog wel meer verzinnen als ik even mijn best doe
Ik kan echt niet tegen: Adel De Dijk (krijg ik echt moordneigingen van, volgens mij HAAT ik die zanger gewoon.) Dat nummer van Ben Saunders met die vrouw (geen idee hoe ze heet) Frans Bauer R&B Kanye West (aaargh) Religieuze muziek Alain Clark Echte oude hardcore...blegh Oooh en Soul en Jazz.....griezel... Rammstein zet ik gerust op tijdens een rustig middagje. Ze hebben ook hele mooie ballads hoor Maar ook de hardere nummers kan ik goed waarderen. Maar meestal staat SlamTV hier op en daar komt vanalles. Heerlijk!
duitse muziek nederlandse muziek en dan met stip op 1 alles wat uit volendam komt madonna, kan niet zingen, kon niet zingen en gaat dat ook niet leren in de toekomst depeche mode (wordt ik depri van) en kennen jullie Abel nog? aaaah!! ilse de lange, saaaai simply red tom jones jim bakkum and the list goes on and on
Anouk met stip op 1 Jantje Smit Andre Hazes De 3j's en wat er verder nog uit Vdam komt. Verder kan ik sowieso niet veel Nederlandse muziek waarderen tenzij het van het kaliber Frank Boeijen is. Voor de rest hou ik ongeveer van alles :d.
YouTube - ‪Henk Westbroek - Zelfs Je Naam Is Mooi‬‏ dit vind ik toch zo´n nummer om te kotsen, ik heb sowieso een enorme hekel aan die vent.
Trance, van die Armin van Buren nummers en meer van dat soort trance troep. Of dance. ( nu komt dat denk ik omdat ik van wat snellere en hardere muziek hou ). Hip Hop, R&B, vind ik ook niks. Alles wat uit Volendam komt qua muziek. Hardrock of meer van dat soort schreeuw muziek. Britney Spears, Lady Gaga, Nederpop, Duitse hoempapa, nee bedankt.
Ohohhoh!!! Ik vergeet mijn allergrootste muziek haat: Ina! Als ik die toch voor de auto krijg.... Verschrikkelijk, met haar zaagtafel stemgeluid.
haha grappig, bijna alles wat jij niet kan waarderen, kan ik juist wel waarderen! behalve beef, rowwen hèze en kane. wat ik niet kan waarderen is met stip op 1, justin bieber! bah, daar heb ik echt een hekel aan! verder weet ik het niet, ik hou eigenlijk wel overal van