Ohja Hazes gatverdamme en dan die kids van hem mogen van mij ook wel verdwijnen, verschrikkelijk gewoon! @anakin jij hebt vast ook vdvzs gezien? Ik denk dat AliB en consorten gewoon denken dat ze de NLse gangsters zijn, eerst zgn zwaar getto en nu hebben ze 'al hun problemen' overwonnen en kunnen ze er over rappen en 'een voorbeeld zijn voor andere kids die dit ook meemaken' hahahaha Hoe wel ik wel goeie Nederhop kan waarderen (zoals bijv. The Opposites) maar ieder zn smaak
Met stip op 1; Marco Borsato. Over het algemeen ben ik niet van de Nederpop, maar als Frank Boeijen weer gaat touren gaan we altijd wel een keertje heen en ik heb bijna al z'n cd's bijna in m'n kast staan dus dat spreekt me wel heel erg aan. Verder ben ik ook absoluut niet van de hardcore, metal en andere schreeuwerij. In sommige stromingen kan ik ook niet meegaan, bijv. de Lady GaGa hype en bands die echt zo populair zijn dat je ze 88 x per dag op de radio hoort, daar heb ik ook weinig mee. Natuurlijk is het leuk om muziek die je leuk vindt op de radio te horen, maar bands/zangers zoals Coldplay, U2, Bruno Mars, Adele etc. etc. dat is me gewoon teveel van het goede.
O ja nog 1 waarvan mensen me altijd vreemd aankijken, maar ik heb echt een schijthekel aan U2 en dan vooral aan Bono, blegh! En fijn dat er zoveel blof-haters zijn! Ik heb er zo'n hekel aan dat ik niet eens de moeite wil nemen het streepje door de O op te zoeken, hahaha!
Momenteel word ik nogal ziek van Glennis Grace die zelf geen liedjes kan bedenken, maar zwaar overdreven die van anderen zingt, als ik dat hoor, gaat hij direct op een andere zender.
Ik heb echt een hekel aan muziek als dat van rammstein en ik krijg de kriebels van de muziek van REM...
Dat mensen haar leuk vinden snap ik werkelijk waar ook niet!!! Wat een schijt muziek en wat een bagger mens, arrogante trien blegh
Hahaha jaaah vreselijk dat rammstein ohja en U2 kunnen wij hier ook niet zo waarderen, wat een bagger zooi ook
Ik heb echt een bloedhekel aan Coldplay. En (bijna) alle Nederlandstalige muziek. Sommige van Marco Borsato of Bløf gaan nog wel.
niet: anouk,paul de leeuw,britney spears,ben saunders (sorrie maar ik vind dat hij echt voor geen meter kan zingen), en nog wel wat meer...
en als we het dan toch over geiten hebben; Heeft iemand Shakira wel eens echt horen zingen? ik hoor haar altijd maar blaten!, brrrr.
Mijn anti favoriet lijstje: Nederlandstalig staat mij niet aan op sommige nummers van Marco Borsato na Hardcore Metallica Mensen die voor mij gevoel echt kunnen zingen dus ook live: Mary J Blige Babyface KCi Jojo Black music...i love it...deze mensen hebben vaak ook van nature gewoon een hele mooie stem...
Er zijn heel veel artiesten en bands waar ik een godsgruwelijke hekel aan heb, maar kan ook best wel veel waarderen. Hekel: -Alles wat uit volendam komt. 'Jantje kan best wel een keeltje opzetten, zullen we eens kijken of al zijn vriendjes en iedereen die hij kent dat ook kunnen?' -Nederlandse rappers. Buitenlandse rap trouwens ook. Nee, vrouwen en jonge meiden vinden het NIET leuk om met 'hoer/sletje/bitch of ho' aangesproken te worden. Als mijn stiefdochter later een vriendje treft, en hij spreekt haar zo aan, eet ie voortaan door een rietje. -R&B. Sorry voor de liefhebbers, maar ik heb er echt totaal niks mee. Vind het een hoop geziemmel om niks. -Alles wat alleen honden en vleermuizen dienen te horen. Mariah Carry (Of hoe je haar ook uitscheld) Celine Dion etc. Nou heb ik nog aan veeeeeeel meer dingen in de muziek een hekel, maar anders wordt de lijst zolang.