Adele, krijg ik echt een pesthumeur van. Ik vind haar stem helemaal niks om naar te luisteren. Anouk, ook haar stem vind ik niet mooi, de muziek trouwens ook niet. En vind het verschrikkelijk dat je op het moment zoveel van die mannen hebt die op een gitaar gaan zitten pingelen en dan kunnen ze meteen maar muziek maken en staan ze op 1 terwijl het allemaal dezelfde muziek is
Genre: Nederlandstalige muziek (op sommige nummers van Marco Borsato na) Duitstalige schlagers (AAAAARGHH!) Carnavalsmuziek Rap R&B Hardcore House Zanger(es): Guus Meeuwis Anouk Dries Roelvink Rinus Heino Rihanna Peter Steel (ja ik vond hem aan arrogante kwal, een pluspunt, had een geweldige stem) Nummers: Alles wat dus in de bovenstaande genres vallen
In volgorde van het meest irritant voor mij: 1. Anouk (iedereen snapt wel waarom) 2. Blof (houd nou maar op met die onzin teksten en je stem ben ik ook zat) 3. Jan Smit (wat een sneue muziek zeg, sorry) 4. Nick & Simon (dit is gewoon voor kinderen geloof ik ) 5. Kane (ieder nieuw nummer van Kane lijkt een kopie van de vorige en zijn stem irriteert me zo mateloos) 6. Wolter Kroes (trauma aan viva hollandia overgehouden hier, weerzinwekkend) 7. U2 (ik weet niet, maar ik ga ongeveer kotsen van Bono en het is zoo boring om naar te luisteren) 8. Coldplay (gebeurt er wel iets als ze spelen??) 9. Toppers (shut up en rot op, echt vreselijk!!) 10. De jeugd van tegenwoordig (da's gewoon geen muziek, het is een geintje) 11. Yes-R, Ali B etc (die nederlandse rap klinkt gewoon voor geen meter) 12. Anastacia (auw, mijn oren!!) 13. Adele (ik vind haar stem niet mooi, de muziek zou oké kunnen zijn maar haar stem verpest het geheel voor mij) 14. Guus Meeuwis (vind het gewoon echt niet leuk) Jazz en soul is voor mij ook niet weggelegd - maar dat is echt op basis van smaak, aangezien er veel goede artiesten bij zitten. Maar er gebeurt gewoon niks voor mij, het is saai vind ik. O ik vind metal wel leuk - mits het niet te heftig wordt zoals black en death metal.. weg met die geschminkte gezichten
Beste Dwaze Vader,ik vind het heerlijk te lezen dat je Anouk niet kunt waarderen. Ik vind haar zelf namelijk ook te walgelijk! Hoog op de lijst verder: -Beyonce (ook echt jeggg ego mens) -Kane (jawel brr) -Blof -Die band van die Xander die schuinsmarcheerder de Bousonogwat -Four non Blondes. Die bestaan denk ik niet eens meer maar mán als ik die 'hit' van 20 jaar geleden al hóór moet ik spontaan braken. Dat was het wel. Update: laat ik vooral de Toppers niet vergeten! Wanneer komt die S nu eens voor die naam?
Zo blij om te lezen dat Blof zo hoog scoort hier. Wat een zeikmuziek, zelfs onze kleine aap zet dan de radio uit, omdat hij het niet kan aanhoren (en dat hebben we hem echt niet aangeleerd ). In een ver ver verleden heeft R Kelly nog zo'n irritant nummer gehad "I believe I can fly". Nou vlieg dan weg met dat rotnummer dat maar niet op gang wil komen. Af en toe komt het nog eens voorbij, maar dan gaat de radio direct uit. Hetzelfde voor Katie Melua en d'r 9 millioen fietsen, wat een stomme tekst. Zo, dat lucht op.
Mag de eerste Blof-fan hier zich melden Op onze bruiloft mocht alles binnen bepaalde grenzen aangevraagd worden, maar absoluut verboden was Marco Borsato. Die vind ik zo nep en kent maar één gezichtsuitdrukking: alsof hij moet poepen.
Lucky fons de derde (of je hoe je het ook maar moet schrijven) Op 3 fm zijn ze helemaal gek op hem en vinden hem geweldig... Ik zeg niks over de man zelf maar hij kan écht absoluut níét zingen... Ik snap écht met recht niet waarom ze deze man een podium geven... Horen ze dan echt niet dat hij vals zingt?? (en dan die teksten van zijn liedjes... slaat echt werkelijk nergens op) Zo dat is eruit... fans van hem mogen graag reageren om uit te leggen wat er fantastisch aan hem is... ik begrijp het niet maar ben wel erg beniewd wat iemand anders er zo goed aan vind... Tjonge... best leuk om dat es een keer kwijt te kunnen....
@desiree: ff linkje... (nooit gedacht dat ik dat ooit eens zou linken... ) YouTube - ‪Lucky Fonz III - Ik heb een meisje‬‏
Al die zangers en zangeressen die meedoen met het programma "De beste zanger van Nederland" ofzoiets. Gaan ze allemaal heel overdreven doen als er iemand zogenaamd goed zingt. En dan vooral die Do met die cover van André Hazes. Schreklich! Oh, en Lange Frans. Brrrr! Wie ook ontzettende zeikmuziek maakt is Maria Mena. Van Ruth Jaccot krijg ik de kriebels, maar niet omdat ik haar muziek zo goed vind... Volgens mij vergeet ik er nog een aantal maar voor nu lucht het even op !
Tegenover Rinus "de zanger" valt ie nog wel mee haha ‪Rinus Met Romana op de scooter‬‏ - YouTube
ik ben een hardrock en metal fan. wat ik echt niet kan waarderen is Nederlandstalige muziek en rap muziek. echt vreselijk. nja misschien als ik genoeg gedronken heb
Ja Lange Frans incl vrouw.. die zie je echt op iedere kansloze premiere voorbij komen om maar in de spotlights te staan.