Het liefst een beetje in de buurt van Oss/Den Bosch Wil wat spullen inslaan maar merk dat de Zara's waar ik kom (Eindhoven en den Bosch) geen of een kleine kinderafdeling hebben. In Eindhoven hangen vaak nog maar weinig maten (kan natuurlijk ook liggen aan de periode dat ik er misschien geweest ben)
Ik bestel ook altijd online omdat ik vaak de goede maat mis in de winkels (voornamelijk Rotterdam centrum x2 of Alexandrium).
Ik bestel ook het liefst online maar ik wil een behoorlijk aantal broekjes voor mijn dochter kopen en aangezien ze forse beentjes heeft is de maat erg lastig. En ik heb vakantie dus we maken er meteen een leuk dagje van Maar is de afdeling van den Bosch ook groot?
In nijmegen hebben ze ook een kinderafdeling, wel aardig qua formaat. Wel meer kinderkleding en minder 'baby' kleding (tot 3 jaar geloof ik), weet niet in welke categorie je dochter inmiddels zit . in nijmegen zit ook nog een primark mocht je dit leuk vinden. Waar ik zelf vaak ook even naar binnen loop is name-it, zit in de marikenstraat en de spijkerbroekjes daar zijn heel fijn (vind ik). Vaak ook wel acties 2 voor .... Mexx en Esprit nijmegen hebben ook een kinderafdeling, wel wat duurdere kleding. Verder natuurlijk VD, hema, HM, CA, WE. Zo genoeg tips voor een dagje shoppen in Nijmegen !
Nou we zijn in den Bosch geweest! Heel goed geslaagd! Vond het wel stikheet binnen dus heb even wat broekjes en shirtjes mee genomen voor de maat en ga de rest op internet bestellen. Ze hadden ook daar toch veel dingen niet op voorraad. Wam: nou toevallig zeiden mijn vriend en ik tegen elkaar toen we onderweg naar den Bosch, dat we de volgende keer naar Nijmegen zouden gaan! Schijnt idd leuk winkelen te zijn