Net hoorde ik een knal tegen ons raam, ik ga gaan kijken en zie op de grond een musje liggen.... Het lag op zijn zijkant, met bekje open te hijgen en kon niet op pootjes staan... Heb het opgenomen en op zijn pootjes gezet, ging de eerste minuutjes niet en nu kan het toch al zitten (doorgezakt met buikje op grond). Heb het nu gewoon op ons tafeltje buiten gezet. Kan ik iets doen of moet ik gewoon afwachten en zal het misschien gewoon wegvliegen straks? Dat het nu wat in de war is van de klap?
afwachten. hij zal zelf even bij moeten komen. hoe meer je er mee bezig bent hoe meer stress voor et vogeltje. misschien kun je wel opletten dat ze katten m niet kunnen pakken
Ja dat dacht ik ook dat het te stresserend zou zijn daarom dat ik het nu met rust laat, maar het zit daar zo zielig.
Wij hebben het toen in een doosje met zachte ondergrond op een veilig plekje gelegd. Nadat het was bijgekomen vloog het weer weg.
Op de dierenambulance gewerkt en ons advies is dan in een schoenendoos neerzetten met deksel erop (wel lucht gaatjes maken) en na een uur deksel eraf halen en kijken of vogel wegvliegt.