Na de zwangerschap wil ik er weer een kleurtje in gaan doen... iemand tips? vind dat blauw zwarte wel mooi blauw zwart haar - Google zoeken
Bij mij is t een mix geworden, omdat t al een tijd geleden is dat ik naar de kapper ben geweest. Heb nu een soort zandkleur hahaha. Maar na me zwangerschap wil ik gaan voor blond!!
Deze verf heb ik al jaren. Ik heb vorig jaar 1 keer een van de serie rood(waren er 3) van Schwarzkopf geprobeerd. Veel duurder, bleef minder lang mooi en stonk enorm. Deze is niet duur en zit heel mooi!
Ik zat te zoeken naar een foto waar dat rode mooi uitkomt. Ik vond alleen deze. Als ik in daglicht sta is het nog mooier
5.0 middenbruin van de kruidvat. Enigste kleur wat ongeveer matcht met mijn eigen haarkleur en dan valt de uitgroei dus niet zo op Andere kleuren vind ik erg leuk maar moet ik weer te vaak verven..
Ik heb mijn haar licht goudbruin / donkerblond net hoe je het wil noemen met aan de onderkant iets blonder
Ik heb Frozen Blond 5-9 van Syoss. Heb van mezelf asblond haarkleur maar dat ziet er vrij saai uit bij mij, vandaar een lekker licht blond kleurtje erop
Mijn eigen haarkleur is nu volgens mij zo ongeveer asblond, maar ik weet het eigenlijk niet meer omdat ik mijn eigen kleur al jaren niet meer echt heb gezien. Nu heb ik het paars trouwens, had het even gehad met roze
Ik heb al echt jaren mijn haar niet meer geverfd. Heb van mezelf bruin haar en als je dan lichter wil moet je het eerst ontkleuren (met alle risico's van dien), donkerder vind ik niet zo, sowieso wil ik geen zwart. En anders wordt het toch een bruintint terwijl ik al bruin haar heb. Zo afgezaagd... Of rood, maar dat heb ik ook al best vaak gehad nadat ik er henna in had gedaan. Ik blijf wel gewoon bij m'n eigen kleur.
Wauw! Ik wil dit ook zo graag, maar ik mag dan mijn koffertjes pakken denk ik. Mijn vriend heeft dus echt een hekel aan opzichtige kleuren haha. Helaas, hier mijn eigen haarkleur, donker/midden blond, met highlights. Heb het jaren kastanje bruin gehad, vond die kleur zo mooi en stond ook mooi, alleen mn uitgroei leek grijs, daar ben ik dus maar mee gestopt.
Wahaha, ja mijn man heeft weinig te willen. Mijn haar, mijn keuze Maar hij vindt het wel erg mooi, dus ik hoor hem niet klagen.