De titel zegt het al! Naar welke radiozender luisteren jullie? Ik ben een trouwe fan van 3fm! Ik ben benieuwd wat jullie luisteren!
In de auto 538, of 100% nl (hangt van mn bui af en op t werk t liefst Q music (vooral het foute uur.... zoooooow fout haha!) 3 fm is helemaal niet mijn smaak, vooral die Giel Beelen vind ik echt verschrikkelijk haha.
Ik luister altijd 3fm. Ik vind juist Giel Beelen erg leuk (zo zie je maar weer hoe smaken verschillen ) en de Coen & Sander Show. Die 2 doen soms zo melig dat ik helemaal in een deuk lig. Als ik 's avonds heel laat/'s nachts in de auto zit zet ik overigens het liefste Q-music op, omdat dat zo'n beetje de enige zender is die nog normale muziek draait ipv al dat terror enzo.
Áls ik al naar de radio luister dan is het 538 en voorheen Caz! en vroeger FunX. Maar meestal luister ik geen radio, vind de muziek veelal bagger en er wordt veel hetzelfde gedraaid. Ik luister veel gewoon via mediaplayer...
3 fm, alhoewel ik giel 's ochtends niet echt leuk vind, maar hubbie wel en die heeft een radiowekker Vooral koen en sander en michiel VEENSTRA-VEENSTRA
eigenlijk heb ik standaard slamfm erop staan of de mp3 met me eigen nummers in de auto thuis luister ik alleen muziek als ik aan het poetsen ben en dan meestal cd's dus ook geen radio
Van jouw rijtje luister ik het meest graag naar Skyradio. Maar 3FM vind ik ook wel leuk. Vooral rond de tijd dat er dj's in het glazen huis zitten, dan staat er niets anders aan hier dan 3FM. @ een paar dames: wat is het 'foute uur'?