kwam een meisje 18+ met een jongen in de winkel bij mij vragen of we auraborden verkochten. na een kleine uitleg begreep ik uit hun verhaal dat ze daar geesten mee oproepen ik heb ze verteld dat wij dat echt niet verkochtten en dat ik me niet kan voorstellen dat een winkel als xenos/blokker zo iets verkoopt. volgens mij vonden hun dat echt onzin en kon je dat overal kopen. ik schrok van het feit dat hun geesten oproepen als heel normaal ervaren ben ik nu zo truttig???
Ik heb ook helemaal niks met dat soort rare dingen en vind het sowieso inderdaad erg vreemd dat ze bij de Xenos om dat soort dingen gaan vragen. Ik wil ook niks van dat soort dingen hebben, geesten oproepen en zo....
Ik kan me voorstellen dat veel jongeren zich hiermee inlaten ja... Lijkt mij persoonlijk doodeng en ik zou het nooit doen. Ik heb veel verhalen gehoord, en geloof dat bijna niemand het echt als heel leuk heeft ervaren. Ja sommigen als spannend omdat er iets gebeurde, en anderen kregen juist de slappe lach omdat er niets gebeurde. Maar ik zou niet denken dat deze bij de blokken/xenos zouden liggen, ik zou er voor naar zo'n alternatieve winkel gaan waar ze meer van dat soort dingen verkopen.
ik zei ook al dat ze mischien in een newage winkel zoiets zouden hebben. toen ik het woord ouija gebruikte keken ze me beetje wazig aan. maar volgens mij noemen ze zo een bord ouija naar het frans. ze zei ook nog dat het geen spelletjesbord was
Dat ze maar uitkijken met dat soort 'spelletjes' ik heb het vroeger vaker gedaan en heb het achteraf zeker niet als prettig ervaren ...
Heb het ook altijd wel interessant gevonden, maar zal het nooit doen vind het doodeng! Vriendinnen hebben het vroeger wel eens gedaan maar ben toen echt weggelopen, omdat ik er niks van af wil weten. Maar toch vind ik het wel interessant. Wat is er gebeurt nicole26 toen je dat deed?
oh bah snap ook echt niet dat iemand dat doet. Heb ook rare verhalen gehoord over iemand uit mijn woonplaats die helemaal geflipt is daardoor.
Een aurabord? Nog nooit van gehoord alleen van ouijaborden...en daar moet je ver van weg blijven.....brrr
Vind het niet vreemd dat jongeren dit doen, het is spannend en alles wat spannend is wil de jeugd uit proberen. Ik heb het vroeger ook wel gedaan met vrienden...
Ik heb dat vroeger ook gedaan *schaam schaam* maar wij knipten dat letters en woorden uit papier. En dan gingen we de geest van Hitler oproepen ahum. Een vriendinnetje moest naar de psychiater toe.
Dit wordt zooooveel gedaan onder jongeren! Jongeren leven om grenzen op te zoeken. Grenzen van het onbekende, grenzen van het gevaarlijke. Dat is spannend. Ik vind het alleen ontzettend dom dat ze: 1) Denken dat je die zomaar bij de Blokker of zo kunt kopen 2) Dat ze niet weten hoe zo'n bord heet (ouija dus inderdaad) Duidelijk hebben ze de bel horen luiden, maar weten niet waar de klepel hangt. Als ze beginnen met zoiets, moeten ze zich eerst hierin verdiepen en begrijpen wat de risico's zijn... Maar ja, daar zijn het kinderen voor (met hersenen die nog niet volgroeid zijn en nog niet de kunde om vooraf de mogelijke consequenties te kunnen bedenken).
OMG! Ze zijn niet wijs!!! Ik ken de naam aurabord trouwens ook niet? Ik vind ze doodeng, die ouijaborden! Volgens mij zijn het ook nooit vreedzame geesten die hier op reageren, maar juist de verotte? Die een loer willen draaien? Tenminste, als je onervaren hier instapt. Een oud klasgenootje van mij heeft dit vroeger ook eens gedaan en die is daarna tijden lastig gevallen door een (klop)geest. Neee, mij niet gezien! Geen deuren openen die gesloten moeten blijven is mijn mening! Brr...
Hebben wij vroeger ook gedaan en er gebeurde niets hoor. Maar goed, misschien deden wij het wel verkeerd....
Ik kan me wel voorstellen dat jongeren zich hier mee bezig houden, ze beseffen niet wat het allemaal met zich mee kan brengen en vinden het gewoon spannend. Denk ook dat 9 van de 10 dames hier op het forum vroeger in hun jeugd ook best wel de interesse hebben gehad in zulke dingen .. Als 15 jarige ( bv ) is dit toch allemaal spannend .. Dus ja ik snap wel dat jongeren zich hier in interesseren ...
Kan me echt voorstellen dat ze dat willen proberen! Heb het zelf ook een paar keer gedaan maar doe het ook echt niet weer.. Volgens mij lezen ze je gedachten ofzo, want wat je denkt dat zeggen ze.. en ze zeggen hele enge dingen, dat je dood gaat aan ziektes etc... Ik werd er zo bang van, ik doe het echt niet weer, en raad het ook zeker niet aan.. wel heel raar dat ze denken dat ze dat echt bij de blokker ofzo kunnen kopen...