Slam fm! altijd eigenlijk. 3 fm vind ik ook wel leuk, maar die Giel............ Wat een arrogant lulletje is dat.........
Q-music (alleen heb ik een hekel aan die Ruud de Wild) afgewisseld met Sky Radio. Q-music: Het foute uur vind ik geweldig evenals Gijs Staverman. Ik houd niet van radiozenders waar te veel op geluld word (en waar de DJ's denken zogenaamd grappig te zijn). Geef mij maar een flinke portie muziek. En ik heb iets aparts... Ik houd niet van vrouwelijke DJ's....Ik luister liever naar een mannenstem.
Thuis staat eigenlijk altijd Q-Music op. Maar in de auto ben ik altijd aan het 'zappen'. Kijken waar een mooi liedje op is, maar het viel me pas op dat ik vaak bij 538 blijf hangen de laatste tijd. Dat gelul van die dj's is soms best interessant namelijk. Op het werk staat Radio 2 aan, waar ik eigenlijk helemaal niks mee heb. Over een andere zender valt helaas niet te discussieren, dus moet het er maar mee doen.
Radio 538 in de auto. En thuis vaak slam fm of tmf hit radio, alhoewel thuis de radio haast nooit aan staat.
Meestal 3 fm.. Giel Beelen is echt ge-wel-dig! Coen & Sanders show is geniaal haha.. Lekker dom lullen
Tussen kerst en oud & nieuw luisteren we hier thuis trouwens altijd naar de Top2000 op Radio 2. En mijn man luisterde altijd Arrow Classic Rock. Hij is nogal van de gitaarmuziek enzo en dat wordt daar toch meer gedraaid.