bijna altijd 100%NL soms radio NL omdat mijn kerel dat wil. in de auto kan ik alleen slam fm ontvangen dus daar meestal een foute cd
3 fm natuurlijk Geweldig !! Ben al zo vaak door Giel Beelen uit mijn bed gebeld s'ochtends, echt grappig .... En ik ben vooral gek op het mama appelsap gedeelte op zaterdag en het gedeelte dat ze mensen gaan bellen om te vragen of ze geld willen hebben of dat ze met iemand ( bekende van die persoon die dan belt ) uit eten willen voor dat geld ... hahhahaha ... Ow ja en Coen & Sander show niet vergeten natuurlijk
Ik luister altijd radio 1 en BNR nieuws radio. Ben echt een nieuws en actualiteiten junkie. Luister de laatste tijd echt nooit meer muziek, zou niet weten welke liedjes nu populair zijn. Heb wel een tijd gehad dat ik veel muziek luisterde, cdtjes brande voor in de auto, maar nu echt nooit meer. Vind muziek echt niks meer aan.
Ik luister ook altijd Q music... en als ik dat even zat ben (het geouwehoer) dat zap ik meestal naar CAZ!
Altijd en overal 3FM! Ik ben helemaal gek van de Coen en Sandershow. Dit staat altijd op. Ook het liedje van Giel (begin de dag met een dansje) hoor ik altijd. Heerlijke zender met goede muziek en niet te veel top 40.
zie in de poll dat Qmusic op 1 staat. Yehhhhh!!! Vind het echt een super zender en ik luister echt de hele dag. Nu lekker Foute uur!!
Voorheen vaak 538 of Sky, maar sinds ik manlief ken: ALTIJD 3FM! Vind vooral Coen en Sander errug leuk en natuurlijk Ekstra Weekend! Balen dat we 's avonds weinig meer weggaan, want dat was juist altijd dáárdoor op vrijdag zo leuk: lekker in de auto in een deuk om Michiel en Gerard
Veronica. Slecht dat die er niet bij staat, hoor! En Omroep Brabant in de auto. Handig voor lokale files en weer.