Hallo meiden, zoals de titel al zegt hebben wij 20 augustus ons Intake gesprek bij Dr Scholtes in DD. Zijn er dingen die we beter nu al kunnen regelen waardoor het dan allemaal makkelijker gaat? Ik heb in ieder geval al mijn dossier opgevraagd in het Erasmus MC. Maar misschien zijn er hier meiden met ervaring die meer tips hebben?! ze zijn hardstikke welkom. liefs maybe
ik zou zeggen lees het oude topic van DD eens iig dossier(heb je al) en toestemmingsformulier buitenland alvast aanvragen en tot zover invullen en dan mee nemen naar intake s6
@wishful: bedankt voor de tip ik ga het topic eens even zoeken.. Heb zojuist ook al het aanvraag formulier opgevraagd bij mijn verzekering.
oke dan vraag ik die ook aan de FA.. ze had namelijk al aangegeven dat ze eventueel wilde helpen met de overstap naar het buitenland dus dat komt vast goed
Hoi, Wij gaan over 2 weken naar DD. Wat ik al ben gaan doen, maar weet niet of jij dat zelf wilt: alvast starten met DHEA. Ik zie dat jouw amh ook niet erg hoog is, dus wellicht een idee? Nu heb ik het op eigen initiatief gedaan hoor, maar het schijnt dat Dr. Scholtes dit bij low responders te adviseren minimaal 8 weken te slikken. Verder kun je natuurlijk alle voorgeschreven vitamines nemen, voor zover je dat nog niet deed. Ik heb ook gehoord dat je goed beslagen ten ijs moet komen in DD. Wat wij nu doen is goed uitzoeken welke behandelingen wij zouden willen (aan de hand van de site van DD, maar ook door googelen). Ook kun je alvast noteren welke medicatie nog in huis is, maar voor ons is het een zelfbetaalde poging, dus daardoor misschien meer relevant. Bedenken of je de echo's ook in DD wilt laten doen, of dichter bij huis en dit eventueel alvast regelen. Verder schiet mee even niets te binnen!) Groetjes, K.