Eindelijk kan ik ook schoenen uit gaan zoeken voor mijn dochter . Semi-orthopedische schoenen wel te verstaan, maaarrrrr....schoenen *HOERA*. Nu verschillen mijn man en ik van mening over welke de leukste zijn, dus ik wil ook graag jullie mening. Voor een zo duidelijk mogelijk beeld graag de poll invullen. De strijd gaat tussen de volgende 2 paar: 1.) NIMCO - MADE4YOU 2.) NIMCO - MADE4YOU
Paar 2, puur uit practische overwegingen. De herfst komt eraan en dan worden schoenen vaak snel vies vanwege regen/modder etc.
Hm, vooralsnog de meeste stemmen op paar 2. Jammer, want ik vind zelf eigenlijk dus die eerste met dat zilver leuker .
Nog even een aanvullend vraagje. Ik kan de schoenen volgens mij ook bestellen met een zool met profiel. Zoiets zeg maar: Reval | Kinderschoenen Bull | Bimakon Misschien wel handiger voor van de winter...
Ja, maar je zei toch dat A.'tje ze ook binnen moet dragen? Dan zou ik dat niet zo snel doen. Geeft zoveel zooi in huis en bovendien als ze net leren lopen, lopen ze toch niet of nauwelijks nog buiten. Is mijn ervaring...
Ik zou voor A gaan omdat ze het meest lijken op normale sneakers. waar bij B toch wel wat degelijk is.
Ik vind de kleur (zilver) van het eerste paar mooier dan die van het tweede paar, maar ik vind de neus niet zo mooi. Dus toch gekozen voor het tweede paar. Mijn man vindt paar 1 leuker. Kortom: aan mij heb je niets!