Mijn zoontje heeft precies het zelfde gehad.ook op z'n tong,tussen z'n teentjes en ook tussen ze vingers op z'n handjes. Heeft t ook op Kdv opgelopen mhv ziekte. Kon geen kwaad en trekt vanzelf weer weg..maar t ziet er idd naar uit
Mijn kinderen hebben dit 3 maanden geleden ook opgelopen! En op een gegeven moment gaat alles vervellen...zelfs hun nagels nog! Echt een behoorlijke nasleep hoor....ben blij dat alles nu eindelijk "klaar" is.
Nou we hebben dus nog wat voor de boeg. Hoe hebben jullie dat gedaan i.v.m. de besmettelijkheid? Zou het zo sneu vinden als ze iemand aansteekt. Ze gaat gelukkig niet naar het kdv of psz dus dat scheelt wel.
Hoe gaat het nu? Is het nog erger geworden? Qua besmettelijkheid kan je niet veel geloof ik. Ons zoontje heeft het nu ook! Veel bultjes op zijn benen, we dachten eerst dat hij in de brandnetels had gestaan of zo en ineens kijk ik in zijn handen en onder zijn voeten, ook kleine blaasjes , bultjes in zijn luiergebied. Nou ja, even afwachten maar. Hij heeft er verder geen last van. Alleen hangerig en moe...
He wat vervelend Charlie, hoe oud is hij? hier beginnen de blaren in te drogen en ze begint inderdaad gigantisch te vervellen. Zoontje heeft nu koorts sinds gisteren dus ik hou mijn hart vast voor hem. Maar goed het kan ook gewoon de warmte zijn en ze zijn ook beiden snot verkouden. Dochter is heel erg moe, hangerig en zeurderig dus ze zal er echt wel goed last van hebben gehad.
Hi, Hij is 3 jaar en 3 maanden zoals in mijn banner. Het wordt nu niet erger, hij heeft 1 groot blaasje onder zijn hiel, maar ik hoor hem er niet over. Al het andere zijn kleine rode blaasjes en stipjes. Even afwachten wat er gebeurd. Het verhaal van nagels die vervelen/verwisselen vind ik wel heftig. Onze dochter had dat allemaal helemaal niet. Even kijken hoe het bij hem verloopt. Hopelijk blijft het jou zoontje bespaard. Hier geen koorts gehad, alleen moe en hangerig dus smiddags weer naar bed. Sterkte!