Mijn zoontje van 3 1/2 heeft de waterpokken, kwam ik net achtet in bad. Volgens mijn moeder heb ik het zelf wel gehad. Kan het kwaad voor de baby?
Nee, behalve als je baby nu geboren wordt. Voor jonge baby's kunnen waterpokken best gevaarlijk zijn. Dus hopelijk blijft je kleine nog even lekker binnen
Nee hoor, is niet gevaarlijk. Je bevalt waarwchijnlijk voorlopig nog niet en je hebt ze al gehad zelf.
Nou, mijn zoontje wasbij 37 wkn geboren, dat zou volgende week zijn! Ga zo de dokter even bellen voor de zekerheid
Vanmorgen even ha gebeld. Kan, idd geen kwaad. Als je in het 1e trimester zit wel. Nu maar hopen dat die waterpokken weg zijn voordat de uk geboren wordt.
ja, ik heb toen altijd heel sterk het gevoel gehad dat hij eerder geboren zou worden. Ik had toen ook mega buik. Nu is het nog erger! Hij is toen met 37 wkn geboren met normaal gewicht en lengte. Dus als hij was blijven zitten was hij erg groot geweest.. Dus had zo moeten zijn. Het idee dat deze uk er volgende week al zou kunnen zijn..pff... heb nog niet echt van mijn verlof kunnen genieten en aangezien mijn zoontje nu onder de waterpokken zit, mag het nog wel even blijven zitten. Al heb ik vandaag wel last van mijn stuitje,onderrug en schaamstreek...dus het is wel verder aan het indalen... Spannend!