Outfit?! Als ik mazzel heb hebben ze een onderbroekje aan, maar zelfs die trekken ze steeds uit . Lekker rondrennen in de tuin en vaak in het zwembadje...
Plaats maar geen foto, maar haar evapakje! Heerlijk in dr blote kont, goed voor het zindelijk worden! Lekker spelen in het zwembad!
Elise lag vadaag in een gele winnie the pooh romper op het kleed buiten en Lenn stapte heel wijs zijn blote kont rond in het zwembadje. Zal daar maar geen foot van plaatsen haha
het zijn geen mollige beentjes meer, maar hier een fotootje van mijn jongste meisje in haar zomeroutfit en 1 van allebei de meiden
Een korte mouw romper met zomers printje van petit bateau en een gestreept Hema broekje... Met haar 3 weekjes is ze nog wat te klein om nog minder aan te hebben... (gisteren ook een paar keer een vestje nodig gehad hierbij)
Alleen onderbroek.. Ook hier bezig met zindelijkheidstraining.. Oh en Fiene ligt in een rompertje en luchtig jurkje buiten, die slaapt het liefste buiten merk ik wel..
De oudste een zwembroek, is nog niet zindelijk maar ach loopt toch de hele dag buiten, zwembadje staat er en de jongste een rode romper, en dan heeft hij het nog warm volgens mij.....
Mijn meisje heeft vandaag hetzelfde model aan, maar dan die rode met creme-kleurige stipjes. Inderdaad zo'n lief pakje. Ik wilde 'm in de winkel eigenlijk in alledrie de dessins meenemen, maar gelukkig (gezien de hoeveelheid zomerdagen) kon ik me beheersen!
Na Elin in 3 uur tijd 3x verkleed te hebben ( melk en drinken over zich heen ) was ik er klaar mee. Ligt nu te slapen maar kruipt verder gewoon in haar luier rond Levi zit nu alleen in een onderbroekje even tv te kijken,komt net uit het badje