hoi hoi, wij gaan binnenkort naar strand en speelland de beekse bergen. het water dat daar ligt, is kanaalwater. is dit niet ongezond voor mijn kleine uk? hij is nu 14 mnd ik moet van nogal ver komen, dus ik wil graag van te voren weten of het wel gezond is dat hij daar gaat zwemmen. het is een buitenbad. is het nog te koud om daarin te zwemmen? vanaf wanneer zou dat wel kunnen? ik bedoel, de water temperatuur, wanneer is die goed? is het nu nog te koud? alvast bedankt voor het lezen
Ik ben er verder nog nooit geweest en ken het ook niet maar ik denk dat het nu nog veeeelste koud is voor je kleintje. Een gewoon zwembad is soms al koud dus zo een meer helemaal denk ik . Aangezien als hij uit het water komt natuurlijk meteen buiten is en niet in een verwarmd zwembad. Ik denk dat je dit echt het beste kan doen als het hoog zomer is. Maar goed aan mijn antwoord heb je misschien niet zoveel Hopelijk zijn er moeders de het bewuste natuurbad kennen.
bedankt voor je antwoord. natuurlijk heb ik wel wat aan je antwoord. ik vraag me ook gewoon af wanneer je kan gaan zwemmen in het buitenbad
het water is echt nog veel en veels te koud hoor je mag blij zijn als het 15 graden is. zwemmen kan echt nog niet.verders is buiten water rivier/kanaal water natuurlijk niet altijd schoon.maar als je van de zomer het in de gaten houd op blauwalg etc denk ik als hij het niet in slikt dat het geen kwaad kan