Heb dit topic nog niet voorbij zien komen.... Maareh, zijn er ook muzikanten onder ons??? Zelf ben ik al jaren verslaafd aan mijn hoorn. Ik speel al vanaf mijn 10e ofzo... Best lang dus... Maar zijn er nog meer menschen met zo'n zelfde verslaving???
speel al vanaf mijn 8ste dwarsfluit heb tot mijn 16e les gehad en nu pak ik hem zo nu en dan nog eens op en fluit wat... Verder heb ik vanaf mijn 7e tot mijn 27ste in een koor gezongen en deed ik mee aan musicals etc op school.. Gaf concerten met het koor en maakte een cd..
Yep! Ik speel al jaren klarinet en saxofoon, ik zing, speel piano en een beetje dwarsfluit en gitaar. Ik heb zelfs van mijn hobby mijn beroep gemaakt: ik heb conservatorium gedaan en ben nu muziekdocent
Ik heb jarenlang viool gespeeld, maar ben een jaar of 5 geleden gestopt. Nu pak ik hem heel af en toe nog weleens uit de koffer, maar ik merk wel dat ik het niet meer zo in m'n vingers heb. Ben het nog niet verleerd, maar gaat niet meer zo soepel als voorheen.
Ik speel al ongeveer 20 jaar klarinet. Ohh, wat voel ik me nu oud, maar ben pas 30 hoor haha.... Ik vind het een heerlijke uitlaatklep. Alleen afgelopen week ging het blazen niet zo lekker. Buik zit te hoog.... Bij vorige zwangerschap heb ik tot 1 dag voor de bevalling meegerepeteerd. Hoop dat dat nu ook gaat lukken....
Onze hele familie van zowel vriends kant als mijn kant is muzikaal. Ik zing en speel een beetje synth. Mijn vriend is pianoleraar en zingt.
Wow... Das nog best veel!!! Volgens mij kunnen we best een "Zwangerschapspaginaformband" beginnen... =D
Heb al van alles gespeeld, o.a. blokfluit, orgel, dwarsfluit, hoorn, panfluit, citer.. Speel nu al 8 jaar trompet, ondertussen ook bij een Drum&showfanfare, en speel nog electrische gitaar en keyboard.
ik speel een klein beetje gitaar en ik speel keyboard en piano (en ja blokfluit, lol). Ik zing ook een beetje (Vind me zelf niet zo denderend) en ik schrijf liedjes!