trots! maar ook eng!

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door ikke1981, 23 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Wat kan je als moeder toch trots zijn!
    Zaterdag Quinn naar oma gebracht en hebben bij Quinn zijn kamertje onderhanden genomen
    Alle muren geverft, andere meubeltjes erin, super mooi geworden (vinden wij) en gelijk een groot bed!

Toen Quinn thuis kwam, jeetje wat was hij blij en trots op zijn vissen kamer!! en natuurlijk het grote bed :D

Vanmiddag is hij heerlijk gaan slapen, en vanavond ook weer, zonder enig probleem!!

Alleen 1 ding, ben zo bang dat hij dus uit bed valt, hij heeft geen rand voor zn matras
    Hoe hebben jullie dit ervaren, of moet ik mezelf over de angst heen zetten of toch eeen bed rand kopen?

2. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Nou, ik snap jou wel hoor. Vond het hier de eerste paar nachten doodeng, maar ze had het zo door! Nu staat ze soms midden in de nacht ineens naast me, dat is dan het tegenovergestelde ervan ;), haha.

Als je het veiliger of prettiger vind voor je eigen gevoel zou ik zeker nog een bedrand kopen.....

3. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

8 mrt 2007
    1.662
    1
    0
    Tjah dat ligt aan het kind denk ik. Ons zoontje heeft een Bopita-bed met uitvalbeschermers erop. In het begin lag hij er vaak tegen aan. Toen dacht ik wel ben blij dat ze erop zitten. Maar voor hetzelfde geld gaat het bij jullie heel goed! Je kunt in het begin ook een matras naast het bed leggen. Mocht hij eruit rollen, dan valt hij zacht...

4. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ik heb wel zn dekbed (1 persoons) goed ingestopt, dus hopelijk helpt dat ook

5. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Misschien voor de zekerheid een matrasje naast zijn bed leggen? Bv van t campingbedje...als hij valt, dan valt ie wat zachter..

Leuk hoor; zo trots op zijn nieuwe kamer!

6. melle

melle Bekend lid

31 mei 2006
    921
    1
    0
    Ik deed in het begin ook zijn dekbed aan die kant heel goed instoppen. En volgens mij 'voelen' ze zelf ook wel dat ze eruit kunnen vallen en doen ze het daarom juist niet.

7. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.397
    3
    0
    Matrasje naast het bed leggen lijkt me ook niet ongevaarlijk. Zeker als een kindje snachts halfsuf bedenkt dat ie even bij papa en mama wilt buurten. Dat wordt vallen lijkt mij.

Misschien kun je onder het hoeslaken een opgerold laken op de rand van het matras leggen: zo rolt ie net wat minder gemakkelijk het bed uit met dat verhoginkje.

8. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Het is de hele nacht goed gegaan, teminste, hij slaapt nu nog steeds!
    Ik weet niet wat ik mee maak, normaal is hij niet echt een goeie slaper, en is hij zeker wel tussen 7 en half 8 wakker, ongeagt hoelaat hij naar bed ging.
    Nu ging hij gister pas om 20.45 naar bed, en hij slaapt dus nog steeds!!!

Ik denk dat ik mezelf gekker heb gemaakt dan nodig. en als hij valt, ja kan gebeuren.

9. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.858
    113
    Bij ons is ze er 1 keer uitgevallen, gelijk de een van de eerste nachten, maar dat is haar daarna niet meer overkomen.
    Lekker dat hij zo goed slaapt!

10. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Fijn om te lezen dat hij zo goed geslapen heeft!!!

11. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Wat word je kleintje dan groot he! Hier slaapt Jasmijn nog steeds goed en is ze nooit uit bed gevallen. Eerst lag er nog een matrasje naast haar bed en had ik het dekbed goed onder het matras gestopt aan de buitenkant. Nu stop ik alleen het dekbed er nog goed onder. Fijn dat ie lekker slaapt en ja wij moeders zijn altijd bezorgd, maarja daar zijn we moeders voor....

12. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    Mijn zoontje is er 2x uitgevallen daarna was het over, ik zou het gewoon even aankijken.

13. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    wij legde er gewoon een matras voor. de oudste is er nooit uit gevallen de middelste viel er regelmatig uit. ligt echt aan het kind denk ik.

Deel Deze Pagina