welke drager?

Discussie in 'Verzorging' gestart door shirley1987, 3 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    hoi,

we gaan binnenkort naar disneyland. Mijn zoon is 20 mnd en mijn dochter 4 mnd. We zouden eigenlijk dus onze grote dubbele wagen mee moeten. We gaan 4 dagen en met eigen auto. Als we deze wagen mee moeten hebben we ruimtegebrek voor de rest van de spullen die we nodig hebben.

Nu denken we erover om een buggy mee te nemen voor onze zoon. en een draagzak aan te schaffen voor onze dochter.

welke raden jullie aan? Liefst een die lang te gebruiken is.

2. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    wil je iets dat je gewoon vastklikt?

een bondolino, marsupi, beco, wompat

dan heb je fijne dragers die zowel voor jou fijn zitten als voor de kleine meid ergonomisch gevormd is zodat je haar probleemloos kan dragen voor langere tijd

wil je iets dat makkelijk om te doen is maar waar je wel iets moet knopen.. dan zou je kunnen gaan voor een meitai

wil je helemaal knopen, dan is een geweven doek fijn, en die kan je zo knopen dat je hem niet steeds af hoeft te doen bij een attractie

je kan trouwens 2 dragers meenemen... hoef je helemaal geen buggy mee te sjouwen... zoon bij je man op de rug, kleine meid bij jou op de buik of rug... allebei de handen vrij... heerlijk hoor :)

3. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik heb een bondolino en vindt m ideaal. Rugpand had alleen wat hoger mogen zijn. Omdat we beide dragen en verschillend zijn qua postuur wilde ik eentje die ik niet hoefde te verstellen.
    Manduca had ik bij mn oudste maar moet je wel verstellen en vond ik lastig in mn eentje om haar erin te krijgen.

4. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ergo baby carrier is onze favorite! Verder manduca, boba, beco, bondolino geprobeerd en die zijn ook geschikt voor beide kindjes van jullie.

5. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    heeft iemand verder ervaring met mei tai?

6. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    een hop tye om precies te zijn

7. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Ik heb een hop tye en ben er zeer blij mee! Laatst nog 12km gewandeld in de Ardennen met mijn docht van 9kg erin, ging heel goed! Met goed knopen is hulp wel even handig de eerste paar keer. Mijn man wil trouwens wel liever een drager waar minder geknoopt hoeft te worden, hij vindt knopen onhandig...

8. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Ik heb een tula en een geweven draagdoek. De tula draagt heerlijk, maar de doek wint! Kost wat tijd om knooptechniek onder de knie te krijgen, maar ik vind het dan echt genieten!

9. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
  10. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
  11. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Ja, hier een Mei Tai. Op zich wel fijn, ook met 20 maanden nog wel. Je kunt hem lekker strak zetten, omdat je wel moet knopen.
    Verder ben ik zelf erg blij met onze Boba en Manduca,heel makkelijk in het gebruik en prettig dragen. Voor de baby zou ik voor zelf voor een doek gaan, zit nog lekkerder voor de baby zelf.

12. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    ik denk dat ik voor de hop tye ga. Nu nog een plek vinden waar ik hem voordelig kan bestellen. ;) heeft iemand toevallig een kortingscode voor slingomama.nl?

13. Schaapje05

Schaapje05 Bekend lid

16 jan 2012
    528
    0
    0
    Overijssel
    Wij zijn in maart met onze dochter (en vrienden) naar Disneyland geweest en in november gaan we toevallig weer.
    Ik heb een Beco en wat was ik er blij mee!! Zoveel ouders die met kind op de arm aan het zeulen waren in de rij, kinderen die dat niet fijn vonden en begonnen te jengelen etc. En Lot zat lekker op mijn rug haar ogen uit te kijken, geen seconde vervelend geweest, ook niet tijdens het wachten.

Wij hadden overigens wel de kinderwagen mee maar ie fungeerde vooral als opbergplek en slaapplek in de middag. We lieten de tassen (zonder waardevolle spullen uiteraard) daar gewoon in staan en dan de wagen met slot aan een van de vele hekjes zodat je niet steeds met tassen zit, ideaal.

Heel veel plezier alvast!

Deel Deze Pagina