Ja oke, maar zet hem dan in de schaduw. Frummel zit echt nooit in de zon. In de buggy zit hij ook altijd onder de kap. Hij vind het ook wel vervelend om in de zon te zitten, maar hij is het dan ook niet gewend. Misschien dat ik het ook gewoon niet durf. Ik verbrand heel snel. Ook als ik me insmeer. Dus ben gewoon bang dat hij ook verbrand.
suzie ik zie nu pas dat frummel nog geen 3 maanden is... toen zette ik kirsten ook nog niet in de zon hoor. Zij is nu 13,5 maand Toen zij rond de 3 maanden was lag zij in haar rompertje ingesmeerd in de wagen in de schaduw en meestal was dat onder de zonnescherm. Als jij het niet fijn vind moet je dat aangeven op het kdv. Mij is trouwens altijd verteld dat kinderen onder de 6 maanden niet voluit in de zon mogen.
als je kindje wat exceem gevoellig is, wat voor zonnebrand raden jullie dan aan, ik heb van zwitsal boys factor 50 gekocht, toen had ie overgens nog nooit last van exceem gehad. nu durf ik dat niet zo goed te smeren maar ja je moet toch wat he. alle overige zwitzal spullen zijn hier de deur al uit.
ik zou iig iets zonder parfum gebruiken. Heb wel is gehoord dat zwitsal juist niet goed is als je kindje overgevoelig is.
mijn kleintje heeft eczeem en ik gebruik garnier ambre soleil kids factor 50 zonder parfum. Ik heb het ook aan zijn dermatoloog laten zien (moesten we toch naar toe) en zij vond het prima. Ik gebruik het al een paar weken en tot nu toe gaat het goed.
Frummel is al 9 mnd hoor! Hij wordt juist over minder dan 3 mnd 1 jaar! Mijn banner is niet heel duidelijk zie ik. Maar nu ik het hier zo lees ben ik wel wat minder panisch met in de zon zitten. Smeer hem gewoon goed in en geef de zonnebrandcréme mee naar het kdv. Zal wel loslopen denk ik. En als hij snel verbrandt dan weten we dat ook weer en kunnen en rekening mee houden.
9 maanden is nog klein voor de volle zon. Hier smeren ze op het kdv standaard de kids in elke keer dat ze naar buiten gaan. Ik vind dat dat erbij hoort. Gewoon goed insmeren en als hij weinig haar heeft een zonnehoedje opzetten..
De spray van het Etos huismerk. Vind een spray makkelijk in gebruik,hij is niet zo duur en ruikt ook nog eens lekker.